میرجوان: به زودی از پایین جدول جدا می شویم، بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه ام را سنگین تر می نماید

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، شاگردان کمالوند به زودی از انتهای جدول جدا خواهند شد.

میرجوان: به زودی از پایین جدول جدا می شویم، بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه ام را سنگین تر می نماید

عماد میرجوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر فجرسپاسی در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: فجر تیم خوبی است و در بازی های سال جاری نشان داد که می تواند برای هر تیمی دردسرساز باشد. ما بازی سختی داشتیم، ولی با توجه به شرایط میزبانی فقط دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم. با احترام به فجر باید بگویم که در این بازی تیم برتر زمین بودیم و حتی می توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم. خدا را شکر که سه امتیاز مهم این بازی را گرفتیم تا شرایط تیم بهتر گردد.

وی که در این بازی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: این گل هم نتیجه کوشش بچه ها بود و خوشحالم که در برد تیمم نقش داشتم. کار مهاجم گل زدن است و امیدوارم در بازی های بعد هم برای نفت مسجدسلیمان گل بزنم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در خصوص نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری توضیح داد: تیم ما دیر بسته شد و با شرایط خاصی لیگ را آغاز کردیم. نکته امیدوارکننده این بوده که هفته به هفته بهتر شدیم و مطمئن باشید به زودی از انتهای جدول جدا می شویم. ما فقط چهار امتیاز با تیم هشتم جدول فاصله داریم و مطمئنم با این بازیکنان و کادر فنی باتجربه ای که داریم نتایج خوبی در آینده خواهیم گرفت.

میرجوان که در این فصل بازوبند کاپیتانی تیم نفت مسجدسلیمان را بر بازو می بندد، در این مورد یادآور شد: قطعاً بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه ام را سنگین تر می نماید. این موضوع برای من افتخار است و امیدوارم در تیمی که مردم مسجدسلیمان طرفدارش هستند شایستگی بستن بازوبند را داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1444

به "میرجوان: به زودی از پایین جدول جدا می شویم، بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه ام را سنگین تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرجوان: به زودی از پایین جدول جدا می شویم، بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه ام را سنگین تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید