ناخن هایتان را با استفاده از هوش مصنوعی تنها در ده دقیقه لاک بزنید!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، یک شرکت آمریکایی رباتی اختراع نموده که با استفاده از هوش مصنوعی می تواند به سرعت و با دقت ناخن ها را لاک بزند.

ناخن هایتان را با استفاده از هوش مصنوعی تنها در ده دقیقه لاک بزنید!

به گزارش یورونیوز، لاک زدن ناخن ها یک کار وقت گیر است و اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید، احتمالِ خراب کردن آن وجود دارد.

تحقیقات صنعتی نشان می دهد حدود 85 درصد از زنان در سراسر دنیا از نوعی محصول مراقبت ناخن استفاده می نمایند.

با توجه به اینکه یک مانیکور کامل در یک سالن حرفه ای بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد و معمولا باید از قبل وقت آرایشگاه گرفته گردد، بسیاری از زنان در نهایت زمان زیادی را صرف مراقبت از ناخن های خود می نمایند.

شرکت کلاک ورک مستقر در سانفراسیسکو رباتی اختراع نموده که می تواند ناخن های شما را تنها در 10 دقیقه و تنها با 10 یورو زیبا کند.

این شرکت در بیانیه ای گفت: ما می خواستیم گزینه ای در دسترس و ارزان برای زنان ایجاد کنیم تا خدمات با کیفیت دریافت نمایند، بدون اینکه احتیاج به صرف زمان و هزینه زیادی باشد.

این شرکت از دوربین های سه بعدی دوتایی و هوش مصنوعی استفاده می نماید تا ابتدا از هر ناخن عکس گرفته و آن را برای لاک زدن آماده کند.

سپس هوش مصنوعی اختصاصی آن، لبه های ناخن ها را با دقت 0.3 میلی متری شناسایی می نماید. بعد نازل دستگاه روی ناخن حرکت می نماید و بدون اینکه رنگ روی پوست بریزد، کل ناخن را رنگ می نماید.

تنها کاری که مشتری باید انجام دهد این است که یک رنگ لاک ناخن را انتخاب کند و کارتریج مطابق با آن را وارد دستگاه کند. این کار به میزان باز کردن غلاف دستگاه قهوه ساز نسپرسو آسان است.

ربات اکسپرس لاک ناخن در سال 2021 در سانفراسیسکو راه اندازی شد و در حال حاضر به دیگر شهر ها و ایالات آمریکا رسیده است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1760

به "ناخن هایتان را با استفاده از هوش مصنوعی تنها در ده دقیقه لاک بزنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناخن هایتان را با استفاده از هوش مصنوعی تنها در ده دقیقه لاک بزنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید