نخست وزیر استرالیا: نمی توانیم به اطفاء حریق آمازون یاری کنیم ، جنگلهای آمازون در حوزه ما نیست

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا می گوید کشور استرالیا نمی تواند به اطفاء حریق در آمازون یاری کند چرا که جنگلهای آمازون در حوزه و محدوده این کشور نیست.

نخست وزیر استرالیا: نمی توانیم به اطفاء حریق آمازون یاری کنیم ، جنگلهای آمازون در حوزه ما نیست

از وبلاگ سوبارو دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، سال جاری با وجود ده ها هزار آتش سوزی ، مردم برزیل با بحرانی جدی در جنگلهای آمازون رو به رو شده اند که به نظر می رسد ابعادی غیرقابل کنترل دارد.

منطقه آمازون با لقب ریه های دنیا با بیش از 72،000 آتش سوزی شدید رو به رو شده است که می توان آنها را از فضا دید. مردم از سراسر دنیا سعی در اهدای یاری اقتصادی در مقادیر بزرگ و کوچک دارند و امیدوارند سهمی اندک در حفظ یکی از مهمترین اکوسیستم های دنیا داشته باشند.

با این وجود نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون اعلام نموده است که استرالیا به اندازه کافی به برزیل نزدیک نیست که یاری های خارجی خود را به این کشور اختصاص دهد. وی به عنوان میهمان به اجلاس G7 دعوت شده است ، جایی که آلمان ، فرانسه ، ایالات متحده ، ژاپن ، کانادا ، ایتالیا و انگلیس 30 میلیون دلار برای یاری به نیروهای محلی در مقابله با آتش سوزی متعهد شدند.

در سخنرانی پس از جلسه ، از نخست وزیر خواسته شد که بگوید آیا به آمازون یاری می نماید یا خیر اما او این منطقه به طور مستقیم در حوزه ما نیست. امازون ریه های دنیا است و می فهمیم که این مهم است اما در حوزه یاری رسانی ما قرار ندارد. این در حالی است که بسیاری از نهادهای خصوصی به آمازون یاری می نمایند و برای مثال سازمانی با حمایت لئوناردو دی کاپریو به تازگی مبلغ 5 میلیون دلار برای یاری به مقامات در مقابله با آتش سوزی های آمازون اختصاص داده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 110

به "نخست وزیر استرالیا: نمی توانیم به اطفاء حریق آمازون یاری کنیم ، جنگلهای آمازون در حوزه ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر استرالیا: نمی توانیم به اطفاء حریق آمازون یاری کنیم ، جنگلهای آمازون در حوزه ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید