نشست اقتصاد صنعت اسباب بازی در دوران کرونا؛ 11 بهمن

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- آخرین نشست علمیِ ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به موضوع اقتصاد صنعت اسباب بازی در دوران کرونا اختصاص دارد.

نشست اقتصاد صنعت اسباب بازی در دوران کرونا؛ 11 بهمن

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون، این نشست تخصصی ساعت 9 تا 12 روز شنبه 11 بهمن 1399 در قالب وبینار با حضور سخنرانانی از ایران و ژاپن برگزار خواهد شد.

آقای احمد پاکزاد مدرس علوم ارتباطات و مشاور برند، بازاریابی و فروش و عیسی کشاورز مدیر گروه فرهنگ و هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه فناوری های فرهنگی در این نشست سخنرانی می کنند.

همچنین آقای محمدامین غروی دکترای فناوری ارتباطات، دکترای مدیریت رسانه، کارشناس فناوری اطلاعات و کسب و کار های مجازی و آقای محسن رجبی تولیدکننده و عضو انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی از جمله سخنرانان این نشست هستند.

آقای سیجی کانانی طراح بازی های کارتی و رومیزی از کشور ژاپن نیز به عنوان مهمان در این نشست سخن خواهد گفت.

علاقه مندان برای شرکت در نشست علمی اقتصاد صنعت اسباب بازی در دوران کرونا می توانند از طریق پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir اقدام کنند.

ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با شعار آینده را باید ساخت به صورت مجازی در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 956

به "نشست اقتصاد صنعت اسباب بازی در دوران کرونا؛ 11 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست اقتصاد صنعت اسباب بازی در دوران کرونا؛ 11 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید