هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر چگونه گذشت؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، هشتمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش های مختلف در بخش صحنه ای و خیابانی به کار خود سرانجام داد.

هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر چگونه گذشت؟

به گزارش خبرنگار هشتمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای نمایش های مختلف به پایان رسید.

در جشنواره تئاتر فجر نمایش ها در بخش های مختلفی اجرا داشتند که باید گفت اجرا های بخش خیابانی از مهمترین بخش های جشنواره است، زیرا نگاه تمام اقشار جامعه را به خود جذب می کند و تصویری شاد و هیجان انگیز از جشنواره را به تماشاگران می دهد. درست است که درصدی از مردم به تماشای نمایش و تئاتر نمی آیند، اما استقبال مردم از اجرا های بخش خیابانی حاکی از آن است که مردم نمایش و روایت داستان را دوست دارند و اگر نمایشی خوب اجرا شود مخاطبان از نقاط مختلف شهر برای تماشای آن می آیند.

در این دوره از جشنواره نیز نمایش های مختلفی از شهر های ایران در بخش خیابانی اجرا دارند و هر کدام پیامی را به بیننده خود می دهد و البته آیین آن شهر را نیز با اجرایی کوتاه به تماشاگران معرفی می کند.

در هشتمین روز از جشنواره نمایش گل های دست ساز از کشور ارمنستان به کارگردانی زیپار داداسیان در تالار سایه به اجرا رفت.

نمایش بیگانه در خانه نیز با استقبال بی نظیری به اجرا می رود که البته جمعه آخرین اجرای این نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر خواهد بود.

از دیگر نمایش هایی که در این روز ها مورد توجه تماشاگران قرار گرفته، نمایش کمیته نان به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج بود؛این نمایش در دو سانس در سالن قشقایی اجرا داشت. این نمایش در هر دو سانس با تعداد تماشاگرانی بیشتر از ظرفیت سالن بر روی صحنه رفت که البته بسیاری نیز مجبور به ماندن در بیرون از سالن شدند.

نمایش کمیته نان درباره زنان کولبر است که باید گفت این نمایش در زمان اجرای عموم خود نیز مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفت.

در تماشاخانه ایرانشهر نیز تنها نمایش غم نومه وطن و تن با یک اجرا روی صحنه رفت.

تالار مولوی نیز میزبان نمایش دست هایم کو مم حسن به نویسندگی رضا کرمی زاده بود.

گفتنی است سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از تاریخ 10 لغایت 20 بهمن ماه به دبیری نادر برهانی مرند برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 267

به "هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر چگونه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر چگونه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید