هند دیوارکشی مقابل حلبی آبادها را در آستانه سفر ترامپ شروع کرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، دولت دهلی نو برای پوشش دادن فقر و تنگدستی مردم این کشور در آستانه رئیس جمهور آمریکا اقدام به دیوار کشی مقابل مناطق فقیر نشین کرد.

هند دیوارکشی مقابل حلبی آبادها را در آستانه سفر ترامپ شروع کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، هند برای سرپوش گذاشتن بر فقر مردم این کشور حین سفر دونالد ترامپ تصمیم تازه ای گرفت.

گزارش ها حاکی است مسئولین دولت دهلی نو به صورت گسترده در حال دیوار کشی مقابل حلبی آبادها و مناطق فقیر نشین هستند که در جهت عبور ترامپ قرار می گیرند.

قرار است ترامپ برای سفر به گجرات از جاده ای عبور کند که در دو طرف آن حلبی آبادهای زیادی وجود دارند و دولت هند نیز به سرعت در حال دیوار کشی مقابل این مناطق فقیر نشین است.

بعضی از ساکنین این حلبی آبادها در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کردند: سیاست دولت هند در پوشش فقر مردم شرم آور است این هزینه سنگین برای دیوار کشی باید صرف بهبود زندگی مردم گردد.

ترامپ قرار است برای شرکت در همایش بزرگ سلام ترامپ به شهر احمد آباد هند سفر کند و به همین دلیل از جهتی عبور می نماید که از کنار حلبی آبادها گذر می نماید.

همچنین بعضی منابع مدعی هستند که دولت هند به 45 خانواده که نزدیک ورزشگاه شهر احمدآباد زندگی می نمایند و شرایط بدی دارند دستور ترک فوری خانه های خود را داده است.

قرار است ترامپ هفته آینده سفری 2 روز به هند داشته باشد و این سفر که اولین حضور ترامپ در منطقه جنوب آسیا تلقی می گردد برای دو کشور اهمیت زیادی دارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 181

به "هند دیوارکشی مقابل حلبی آبادها را در آستانه سفر ترامپ شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند دیوارکشی مقابل حلبی آبادها را در آستانه سفر ترامپ شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید