پاکدل: احتیاج به صبر داریم تا هندبال ایران را به صندلی واقعی خود برسانیم، تشکیل تیم امید در اولویت کاری فدراسیون است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس فدراسیون هندبال گفت: احتیاج به زمان، صبر و حوصله داریم تا در چند سال بتوانیم هندبال ایران را به صندلی واقعی خود برسانیم.

پاکدل: احتیاج به صبر داریم تا هندبال ایران را به صندلی واقعی خود برسانیم، تشکیل تیم امید در اولویت کاری فدراسیون است

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص جلسه دو روز گذشته کمیته فنی فدراسیون گفت: در روز سه شنبه جلسه خوبی را با اعضای کمیته فنی داشتیم و در آن یک آسیب شناسی در مورد شکست های قبلی تیم ملی انجام شد. اعضای کمیته نیز با من هم عقیده بودند که در بعد پشتوانه سازی تیم ملی طی سال های گذشته کار نشده و با سطح اول هندبال آسیا فاصله گرفتیم البته این فاصله زیاد نیست ولی باید قبول کرد که رقبای ما در این سال ها کار کردند. حریفان ما از مربیان عظیمی استفاده می نمایند که قرارداد ماهیانه آنها 40 تا 50 هزار دلار است.

وی در ادامه اضافه نمود: دلایل شکست های تیم ملی در این سال ها را مورد آنالیز قرار دادیم همچنین تشکیل تیم امید در اولویت کاری فدراسیون قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید نمود: سال گذشته با تعدادی از بازیکنان اردو را تشکیل دادیم در حالی که در مسابقات با تعدادی دیگر از بازیکنان شرکت کردیم و بهره وری لازم از بازیکنان انجام نشد لذا قرار شد سریعا تیم امید تشکیل گردد. احتمالا یک ماه قبل از مسابقات جوانان آسیا و یا چند هفته بعد از آن تیم امید با کادر ایرانی تشکیل می گردد.

پاکدل در مورد استفاده از مربی خارجی برای تیم ملی اضافه نمود: استفاده از مربی خارجی را پیگیری می کنیم و اگر شرایط مالی اجازه دهد، این کار انجام می گردد.

رئیس فدراسیون هندبال یادآوری کرد: سال آینده با موضوع تیم امید و اضافه کردن بازیکنان عظیمسال و نخبه، تیم ملی خوبی را می سازیم. البته ما احتیاج به زمان، صبر و حوصله داریم تا در چند سال بتوانیم هندبال را به صندلی واقعی خود برسانیم.

وی در مورد حضور لژیونرها در تیم ملی هندبال گفت: همه می گویند هندبال لژیونر دارد و این رشته برند شده ولی چون در اردوها آنها را نداریم و در بازی های آسیایی و انتخابی المپیک آنها را کامل در اختیار نداریم، کار سخت است. در کویت هم بخشی از لژیونرها یک هفته قبل و بعضی روز مسابقه رسیدند. ما شیوه نامه ای را در هیئت رئیسه برای اجازه خروج بازیکنان از کشور تصویب کردیم چون از این بخش آسیب جدی به تیم ملی وارد شده است. بازیکنان بدون این شیوه نامه از کشور خارج می شوند. متاسفانه بدون توجه به این شرایط زمانی که به آنها احتیاج داریم در اختیار ما نیستند و این یک معضل عظیم برای ماست.

رئیس فدراسیون هندبال در شرح این مطلب تاکید نمود: هر بازیکنی که لژیونر گردد تحت شرایط شیوه نامه عمل خواهد نمود و اگر از آن تبعیت نکند و باشگاه خارجی آن را نپذیرد اجازه خروج به وی داده نمی گردد.

وی در مورد میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا در شیراز گفت: به ماقول دادند سالن مسابقات تا تیر ماه افتتاح گردد. دانشگاه آزاد هم سالن خوبی دارد. با پیگیری دکتر علی نژاد و بنده و دستور وزیر ورزش، در صورت عدم افتتاح، سالن دانشگاه آزاد می تواند میزبانی کند. ممکن است دو سالن داشته باشیم ولی احتمالا با برنامه ریزی که برای زمان مسابقات داریم، همان یک سالن کافی است. جنب سالن مسابقات هم سه سالن تمرینی وجود دارد و مسئله ای نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 535

به "پاکدل: احتیاج به صبر داریم تا هندبال ایران را به صندلی واقعی خود برسانیم، تشکیل تیم امید در اولویت کاری فدراسیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: احتیاج به صبر داریم تا هندبال ایران را به صندلی واقعی خود برسانیم، تشکیل تیم امید در اولویت کاری فدراسیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید