پرسپولیس به الدحیل بد باخت، رئیس فدراسیون از قبل معین شده است!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بهنام ابوالقاسم پور در تبادل نظر با خبرنگار مهر، در مورد باخت دو بر صفر پرسپولیس در هفته نخست گروه C لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر گفت: پرسپولیس خیلی بد بازی کرد و همین موضوع هم باعث شد تا مغلوب میزبان گردد. این تیم با ترس و دلهره وارد زمین شد و خیلی زود هم ضربه خورد.

پرسپولیس به الدحیل بد باخت، رئیس فدراسیون از قبل معین شده است!

مهاجم پیشین پرسپولیس ادامه داد: باخت بدی که پرسپولیس کسب کرد برای این تیم گران تمام می گردد. به نظرم یحیی گل محمدی باید خیلی زود زنگ خطر را بشنود و تیمش را در فاصله اندکی که تا بازی دوم دارد آماده کند. سه امتیاز مهمی که این تیم از دست داد برای حضور در صدر جدول گروه اهمیت زیادی داشت.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس با وجود تعویض های تهاجمی که داشت به گل نرسید، تاکید نمود: الدحیل خیلی خوب تمام راه های نفوذ پرسپولیس را بسته بود. مالکیت توپ برای شاگردان یحیی بود اما آنها در نیمه دوم موقعیت گل آن چنانی از روی طرح و برنامه ایجاد نکردند. این تیم الدحیل بود که خیلی خوب توانست بازی را مدیریت کند و به سه امتیاز برسد.

ابوالقاسم پور گفت: توانایی های پرسپولیس از لحاظ بازیکن بسیار بیشتر از این ملاقات است. مطمئنم آقای گل محمدی می تواند با بهره مندی از این بازیکنان نتایج بهتری را در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در 25 اسفندماه اضافه کرد: به نظرم فردی که در تمام لیست ها اسمش وجود دارد رئیس بعدی است. همه هم می دانیم چه شخصی است. او تمام لابی هایش را هم نموده تا به ریاست فدراسیون برسد. رئیس را از پیش مشخص نموده اند و این فرایند فعلی در انتخابات همواره اشتباه بوده که آن را هم ادامه می دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 270

به "پرسپولیس به الدحیل بد باخت، رئیس فدراسیون از قبل معین شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به الدحیل بد باخت، رئیس فدراسیون از قبل معین شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید