پرسپولیس قوی تر شده است، بازی محکم انجام می دهیم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و سایپا گفت: یک هفته قبل آماده آغاز بازی ها بودیم ولی نمی دانم به چه علت مسابقات برگزار نشد. اگر بحث کرونا باشد الان که تعداد فوتی ها بیشتر است. این برنامه ریزی مثل پارسال برای کسانی که تمرینات را زود آغاز نموده اند، خوب نیست. سال جاری می خواهیم قدرتمند تر آغاز کنیم. ما تیم جوانی هستیم و سال جاری هم جوان های خوبی را در لیگ بازی می دهیم که باعث افتخار سایپا است.

پرسپولیس قوی تر شده است، بازی محکم انجام می دهیم

سرمربی سایپای تهران اضافه نمود: قطعاً بازی محکمی مقابل تیم بزرگی همچون پرسپولیس انجام می دهیم. آنها چهار قهرمانی متوالی داشته و فینال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارند اما سایپا هم حریف دست و پا بسته ای نیست و آماده ایم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره حدایی چند بازیکن پرسپولیس اضافه نمود: به نظرم آنها قوی تر شده اند و شرایط بهتری هم دارند.

صادقی در رابطه با جدایی چند بازیکن از سایپا توضیح داد: برای جداشده ها آرزوی موفقیت دارم. هدف ما این بود که اسکلت تیم را حفظ نموده و چند بازیکن اضافه کنیم که متأسفانه چند بازیکن جدا شدند چون مبالغ قراردادشان بالا بود و باشگاه توان پرداخت آن را نداشت. با این حال، خیلی به تیم مان امیدواریم.

وی درباره جدایی بازکینان باتجربه نظیر روزبه شاه علی دوست توضیح داد: بازیکنان جایگزین داریم و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

صادقی در سرانجام راجع به برگزاری بازی با پرسپولیس در استادیوم دستگردی یادآور شد: دستگردی استادیوم خانگی سایپا بوده و حق طبیعی ما است که بازی آنجا برگزار گردد. باید در همین استادیوم بازی برگزار می شد که رخ داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 797

به "پرسپولیس قوی تر شده است، بازی محکم انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قوی تر شده است، بازی محکم انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید