پنتاگون: نشست نهادهای جاسوسی و تیم انتقالی بایدن به زودی برگزار می گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سخنگوی پنتاگون از برگزاری نشست هایی بین مقام های تیم انتقالی جو بایدن و بعضی نهادهای جاسوسی و اطلاعاتی طی روزهای آینده خبر داده است.

پنتاگون: نشست نهادهای جاسوسی و تیم انتقالی بایدن به زودی برگزار می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، سخنگوی پنتاگون روز آدینه گفت: نشست هایی بین مقام های تیم انتقالی جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا و بعضی نهادهای جاسوسی و اطلاعاتی برای اوایل هفته آینده برنامه ریزی شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اظهارات سخنگوی پنتاگون پس از آن بیان شده است که بعضی گزارش ها درباره مخالفت دولت ترامپ برای برگزاری این نشست ها و مذاکرات منتشر شده بود.

سخنگوی پنتاگون اضافه نمود: دفتر معاون وزیر دفاع آمریکا در امور اطلاعات و امنیت و مدیر انتقال آژانس پنتاگون در حال نهایی کردن هماهنگی ها برای نهادهای اطلاعاتی وزارت دفاع آمریکا هستند تا با مقام های تیم انتقالی جو بایدن نشست هایی را طی روزهای آینده برگزار نمایند.

تیم انتقالی بایدن حاضر به اظهارنظر در این خصوص نشده است. روزنامه واشنگتن پست پیش از این اعلام نموده بود که دولت ترامپ مانع از ملاقات و گفت و گوی مقام های تیم انتقالی بایدن با نهادهای اطلاعاتی شده است.

مشاوران بایدن پیش از این با مقام های دفتر مدیر اطلاعات ملی و سازمان سیا ملاقاتهایی داشته اند.

امیلی مورفی رئیس اداره خدمات عمومی دولت آمریکا که از سوی ترامپ منصوب شده است، پیش از این با ارسال نامه ای برای بایدن به وی اطلاع داده است که دولت ترامپ آماده شروع رسمی فرایند انتقال قدرت است.

این اقدام دو هفته پس از آن صورت می گیرد که رسانه های جریان اصلی آمریکا جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات جنجالی نوامبر معرفی نموده اند ولی ترامپ تا به امروز حاضر به پذیرش شکست نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 853

به "پنتاگون: نشست نهادهای جاسوسی و تیم انتقالی بایدن به زودی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون: نشست نهادهای جاسوسی و تیم انتقالی بایدن به زودی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید