پکن با اقدام آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران موافق نیست

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران به نقل از تارنمای رسمی وزارت امور خارجه چین، وانگ وِن بین روز پنج شنبه در یک نشست خبری پیرامون نظر مقامات چین نسبت به تلاشهای آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران گفت: چین قاطعانه از اعتبار و مرجعیت قطعنامه شورای امنیت [2231] و کارآمد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) حمایت می نماید.

پکن با اقدام آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران موافق نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

وی در ادامه اضافه کرد: مقامات چین با پافشاری آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از سوی شورای امنیت موافق نیستند. تمام مفاد قطعنامه 2231 شامل تمهیدات مرتبط با برطرف تحریم تسلیحاتی باید به جدیت اجرا گردد.

این دیپلمات چینی همچنین گفت: چین به همکاری خود با طرفهای مربوطه و جامعه بین الملل در راستای حفظ برجام و [اجرای] قطعنامه سازمان ملل ادامه خواهد داد و ضمن حمایت از چندجانبه گرایی، [طرفها را] به یافتن راه حلی سیاسی و دیپلماتیک برای مسئله هسته ای ایران تشویق می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 649

به "پکن با اقدام آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران موافق نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن با اقدام آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران موافق نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید