پیروزی زنیت با درخشش مهاجم ایرانی؛ گل و پاس گل سردار آزمون مقابل احمد گروژنی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- صدرنشین لیگ برتر روسیه به پیروزی پُرگل خانگی دست یافت.

پیروزی زنیت با درخشش مهاجم ایرانی؛ گل و پاس گل سردار آزمون مقابل احمد گروژنی

به گزارش خبرنگاران، تیم زنیت در ورزشگاه گاز پروم سن پترزبورگ پذیرای احمد گروژنی بود و میهمانش را با 4 گل شکست داد. کاراوااِف (52)، سردار آزمون (64 - پنالتی)، جیوبا (74) و موستوی (80) زننده 4 گل زنیت بودند. در جدول رده بندی لیگ برتر روسیه تیم زنیت با 45 امتیاز صدرنشین است.زسکا مسکو (40 امتیاز) و اسپارتاک مسکو (38 امتیاز) دوم و سوم هستند.

سردار آزمون در دیدار زنیت و احمد گروژنی گل زد و پاس گل داد. در چارچوب لیگ روسیه تیم های زنیت و احمد گروژنی به مصاف هم رفتند. سردار آزمون، مهاجم ایرانی برای زنیت در این مسابقه در دقیقه 65 گلزنی کرد و در دقیقه 74 پاس گل داد. ستاره ایرانی زنیت سنت پترزبورگ یکی از نفرات اصلی تیمش برابر اخمت گروزنی است.

تیم زنیت در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر روسیه در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم رده یازدهمی اخمت گروزنی رفت و پیروز شد با درخشش مهاجم ایرانی خود این تیم را شکست دهد. سردار آزمون که پس از مصدومیت یک ماهه در دو دیدار اخیر زنیت حضور ثابت داشت و در بازی هفته گذشته مقابل روبین کازان توانست تک گل تیمش را به ثمر رساند، امروز هم از ابتدا مقابل اخمت گروزنی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش بسیار زنیت برای باز کردن دروازه میهمان با نتیجه مساوی بدون گل به سرانجام رسید. کاراوف سرانجام در دقیقه 52 پیروز شد گل اول را برای زنیت به ثمر برساند. در دقیقه 64 زنیت صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را سردار آزمون به گل تبدیل کرد تا برای دومین هفته متوالی برای تیم گلزنی کرده باشد. گل سوم زنیت در دقیقه 74 رو زیوبا روی پاس هوشمندانه سردار به ثمر رساند و موستوی نیز در دقیقه 80 با زدن گل چهارم، تیر خلاص را بر پیکر اخمت گروزنی شلیک کرد.

گل و پاس گل سردار در این دیدار داستان جالبی داشت. او در حالی پنالتی امروز زنیت را گل کرد که هفته گذشته در دقیقه 99 بازی با روبین کازان، زنیت صاحب پنالتی شد اما آرتم زیوبا، کاپیتان زنیت که رقابت تنگاتنگی با آزمون بر سر آقای گلی دارد، مثل همیشه پشت توپ ایستاده و اجازه زدن ضربه را به وی نداد؛ زیوبا اما این پنالتی را از دست داد و زنیت بازی را باخت تا نقدها زیادی از این اتفاق را ببینیم.

در بازی امروز طی اتفاقی جالب، زیوبا برای تیمش پنالتی گرفت و این بار اجازه داد تا سردار پشت توپ بایستد؛ مهاجم ایرانی زنیت این پنالتی را گل کرد. تنها 10 دقیقه سردار در پاسخ به این اتفاق، روی یک پاس بی نقص، زیوبا را با دروازه خالی تنها گذاشت، تا کاپیتان زنیت گل سوم تیمش را به ثمر رسانده و رقابت آقای گلی همچنان داغ و نزدیک ادامه داشته باشد.

سردار آزمون که در 17 بازی گذشته 12 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، پیروز شد در این دیدار گل شماره 13 خود را هم به ثمر رساند تا همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه قرار داشته باشد. زیوبا نیز با گلزنی در این دیدار شمار گل های خود را به عدد 12 رساند تا پایین تر از سردار در رتبه دوم قرار بگیرد. گفتنی است که زنیت با سه امتیازی که در این دیدار کسب کرد، 45 امتیازی شده و به صدرنشینی خود بالاتر از تیم های زسکا مسکوی 40 امتیازی و اسپارتاک مسکوی 38 امتیازی تداوم بخشید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1045

به "پیروزی زنیت با درخشش مهاجم ایرانی؛ گل و پاس گل سردار آزمون مقابل احمد گروژنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی زنیت با درخشش مهاجم ایرانی؛ گل و پاس گل سردار آزمون مقابل احمد گروژنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید