چری آریزو 8؛ زیباترین سدان چینی؟!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، چری آریزو 8 در رده ای بالاتر از مدل آریزو 5 قرار خواهد گرفت. این اختلاف قابل توجه خواهد بود، زیرا آریزو 8 بسیار بزرگ تر و لوکس تر از آریزو 5 است.

چری آریزو 8؛ زیباترین سدان چینی؟!

مدل تازه چری آریزو 8 را می توان یکی از زیباترین سدان های مدرن چینی در نظر گرفت. این خودرو از طراحی بیرونی زیبایی سود می برد که جلو پنجره بزرگ، تزئینات کرومی، خطوط تیز و اسپرت و بدنه ای با طراحی آیرودینامیک از ویژگی های شاخص آن هستند. چری آریزو 8 از فصل سوم سال جاری میلادی روانه بازار می شود.

شرکت چری خودرو های خود را به دو گروه تقسیم کرده است که شامل گروه تیگو برای مدل های اس یو وی و کراس اوور و گروه آریزو برای یک سری از خودرو های سدان می شود.

طراحی عقب مجذوب کننده چری آریزو 8 با 4 لوله اگزوز، یک اسپویلر روی درب صندق عقب و چراغ هایی با گرافیک زیبا جلب توجه می کند.

چری آریزو 8 با دو پیشرانه در دسترس خواهد بود. مدل های پایه به پیشرانه 1.6 لیتری توربو مجهز می شوند که توانایی تولید 194 اسب بخار نیرو و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد. مدل های رده بالا و اسپرت نیز با یک قلب تپنده 2 لیتری توربو که توانایی تولید 250 اسب خار نیرو و 390 نیوتن متر گشتاور را دارد، عرضه خواهند شد. هر دو پیشرانه با یک جعبه دنده دو کلاچه هفت سرعته جفت خواهند شد.

عکس های واقعی که از چری آریزو 8 بدون هیچ گونه استتاری منتشر شده اند، طراحی ظاهری شبیه به تصاویر دیجیتالی منتشر شده تا پیش از این را نشان می دهند.

آینه های بغل به نظر می رسد با گذشت هر سال بزرگ تر می شوند که افزایش تعداد حسگر هایی که در آن ها قرار می گیرند می تواند در این زمینه موثر باشد. طراحی عقب خودرو با اگزوز های دوبل و چراغ های به هم پیوسته مجذوب کننده به نظر می رسد. طراحی چری آریزو 8 از نمای جانبی نیز زیبا و یکدست به نظر می رسد.

طراحی داخلی خودرو نیز همانند طراحی بیرونی آن زیبا و با کیفیت است. استفاده از چوب رنگ روشن، چرم، و قطعات فلزی ظاهری لوکس به داخل کابین آریزو 8 بخشیده است. دو نمایشگر 12.3 اینچی نیز جلب توجه می کنند.

دستگیره های درب از جنس فلز به زیبایی طراحی شده اند. به نظر می رسد آریزو 8 برچسب قیمت حداقل 140 هزار یوانی (22 هزار دلار آمریکا) را یدک خواهد کشید.

منبع: فرادید
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1609

به "چری آریزو 8؛ زیباترین سدان چینی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چری آریزو 8؛ زیباترین سدان چینی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید