ژاپن موشک های پاتریوت خود را به اوکیناوا منتقل می نماید

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران: دولت ژاپن در حالی که تنش ها در شبه جزیره کره افزایش یافته است خاطرنشان کرد که موشک های پاتریوت خود را برای استقرار دائم به اوکیناوا منتقل خواهد نمود.

ژاپن موشک های پاتریوت خود را به اوکیناوا منتقل می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت ژاپن امروز (آدینه) در حالی که تنش ها در شبه جزیره کره افزایش یافته است خاطرنشان کرد که موشک های پاتریوت خود را برای استقرار دائم به اوکیناوا منتقل خواهد نمود.

ایتسونوری اونودرا وزیر دفاع ژاپن در یک کنفرانس خبری تاکید نمود که ارتش کشورش موشک های پیشرفته پاتریوت خود را در اولین فرصت در ماه جاری میلادی در 2 پایگاه نظامی در جزیره ای در جنوب ژاپن مستقر خواهد نمود.

اونودرا همچنین اضافه نمود: وزارت دفاع برنامه ریزی نموده بود که این موشک ها را در ماه مارس سال 2015 میلادی در این منطقه مستقر کند اما در نظر داریم به منظور حفاظت از جان و مال مردم در برابر موشک های بالستیک اجرای این برنامه را جلو بیاندازیم.

بنا براین گزارش، این اقدام ژاپن در حالی صورت می گیرد که این کشور اعلام نموده است در برابر حمله موشک های میان برد احتمالی کره شمالی در آماده باش کامل به سر می برد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 306

به "ژاپن موشک های پاتریوت خود را به اوکیناوا منتقل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن موشک های پاتریوت خود را به اوکیناوا منتقل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید