کلوپ: قهرمانی های لیورپول تازه آغاز شده است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سرمربی تیم فوتبال لیورپول برای حریفان خود در فصل جدید خط و نشان کشید و مطرح نمود این تیم به دنبال قهرمانی های بیشتر است.

کلوپ: قهرمانی های لیورپول تازه آغاز شده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میرور، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس جایزه بهترین مربی فصل را از اتحادیه مربیان فوتبال جزیره به دست آورد. این جایزه به نام سر آلکس فرگوسن است که اکنون در اختیار یورگن کلوپ قرار داده شده است. کسب این جایزه سرانجامی بر یک فصل درخشان برای یورگن کلوپ در لیگ برتر انگلیس بود.

یورگن کلوپ که تیمش تمرینات خود را برای آغاز فصل جدید رقابت ها و بازی پیش فصل برابر آرسنال قهرمان جام حذفی آغاز نموده است، گفت: کل باشگاه برای فصل جدید مصمم است. ما می خواهیم حتی بهتر از این فصل باشیم. ما می خواهیم حریفان از بازی برابر ما واهمه داشته باشند. همچنان به یک تیم فوق العاده ناخوشایند برای حریفان تبدیل شویم. ما از هیچ عنوانی دفاع نمی کنیم، می خواهیم عناوین جدیدی کسب کنیم. ما تازه آغاز به پیروزی و کسب قهرمانی نموده ایم و راهی طولانی در پیش داریم.

او درباره احتمال بازنشستگی خود از فوتبال گفت: اگر یک سال به خودم استراحت بدهم و ببینم دلم برای فوتبال تنگ نشده است، دیگر به دنیای مربی گری باز نخواهم گشت. شاید این اتفاق بعد از سرانجام قراردادم با تیم لیورپول رخ دهد. با این حال از یک چیز در فوتبال اگر بدم بیاید، این تنش ها و هیجان های قبل از بازی ها است و مطمئن هستم اگر بازنشسته شوم به هیچ عنوان دلم برای آن تنگ نمی گردد.

به زودی برنامه فصل جدید لیگ برتر اعلام می گردد و لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در کنار منچسترسیتی از بخت های نخست قهرمانی در فصل جدید رقابت ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 671

به "کلوپ: قهرمانی های لیورپول تازه آغاز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: قهرمانی های لیورپول تازه آغاز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید