کلینتون از بیمارستان مرخص شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بیل کلینتون، رییس جمهور سابق ایالات متحده بعد از درمان عفونتی که به جریان خون او سرایت نموده بود، از بیمارستان کالیفرنیا مرخص شد.

کلینتون از بیمارستان مرخص شد

به نقل از شبکه خبری سی.ان.ان، دکتر آلپش امین، مدیر اجرایی دپارتمان بهداشت دانشگاه کالیفرنیا ایروین که بر تیم پزشکی کلینتون نظارت می کرد، در بیانیه ای پس از مرخصی کلینتون گفت: کلینتون امروز از مرکز پزشکی ایرواین مرخص شد. تب و گلبول های سفید خون او عادی شده و او به نیویورک برمی شود تا دوره آنتی بیوتیک های خود را به خاتمه برساند. مفتخریم که او را درمان نموده ایم و همچنان شرایط او را رصد خواهیم کرد.

کلینتون هفته گذشته در بخش مراقبت های ویژه مرکز پزشکی ایرواین به علت عفونت مجاری ادراری که به جریان خون او سرایت نموده بود، بستری شده بود. رئیس جمهور سابق ایالات متحده، که در طول درمان از روحیه خوبی برخوردار بود، به گفته پزشکانش برای حفظ حریم خصوصی و ایمنی در ICU تحت درمان قرار گرفته بود، نه به این علت که به مراقبت های ویژه احتیاج داشته است.

کلینتون 75 ساله روز سه شنبه گذشته پس از انجام آزمایشاتی در بیمارستان بستری شده بود.

به گفته سخنگوی کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالات متحده برای یک رویداد خصوصی در بنیاد خود در کالیفرنیا به سر می برد و هیلاری کلینتون عصر پنجشنبه به این مراسم رفت تا نماینده هر دو آنها باشد و سپس به بیمارستان رفت تا در کنار او باشد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1353

به "کلینتون از بیمارستان مرخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینتون از بیمارستان مرخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید