کمبود مواد شوینده در راه است؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، بعضی از تولیدکنندگان از افزایش احتمالی قیمت مواد شوینده در شب عید خبر دادند. این در حالی است که رئیس انجمن صنایع شوینده این احتمال را رد کرد و در توصیه ای به مردم گفته است: نگران افزایش قیمت و کمبود شوینده ها نباشید.

کمبود مواد شوینده در راه است؟

چندی پیش سامان عبدالله پور، فراوریکننده مواد شوینده گفته بود: علت گرانی روزانه مواد شوینده نوسان قیمت دلار، افزایش قیمت مواد اولیه و پت های پلاستیکی است و همین مسئله ممکن است قیمت شوینده ها را در شب عید گران کند.

به گفته رئیس انجمن صنایع شوینده، مواد شوینده شب عید گران نمی گردد، مگر اینکه قیمت مواد اولیه این صنایع تغییر فاحشی داشته باشد.

بختیار علم بیگی معتقد است: هیچ گاه در روزهای خاتمه سال افزایش قیمت نداشتیم. قیمت ها در سه ماه خاتمهی سال ثابت است و فراوری بین 30 تا 40 درصد افزایش می یابد.

او درباره شرایط فراوری شوینده ها به خبرنگاران گفت: فراوریکنندگان در تهیه مواد اولیه کمی مشکل دارند اما معمولا در خاتمه سال، دولت در توزیع مواد پتروشیمی یاری می نماید و مواردی مانند دو سال پیش وجود دارد که هزینه فراوری مواد شوینده به شدت بالا رفت اما دولت مابه التفاوت را به فراوریکنندگان پرداخت کرد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 927

به "کمبود مواد شوینده در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود مواد شوینده در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید