گیتی پسند در دیداری پرگل شن زن چین را شکست داد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دیداری محبت آمیز شن زن نماینده چین در جام باشگاه های آسیا را شکست داد.

گیتی پسند در دیداری پرگل شن زن چین را شکست داد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا از نهم مردادماه با حضور نمایندگان 12 کشور آسیایی و به میزبانی شهر اصفهان برگزار می گردد.

بعضی تیم های حاضر در این رقابت ها برای کسب آمادگی بیشتر و اَشنایی با فضای فوتسال ایرانی چند روز زودتر به اصفهان سفر کردند تا با قرار دریافت در برابر تیم های لیگ فزونی اصفهان توانایی خود را محک بزنند.

به همین دلیل تیم شن زن چین در ملاقاتی محبت آمیز و در سالن پیروزی اصفهان به مصاف گیتی پسند نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران رفت که بازی با نتیجه 5 بر 4 به سود میزبان نامی این ملاقات به خاتمه رسید.

در این ملاقات محبت آمیز برای گیتی پسند سعید تقی زاده 3 بار و اسماعیل وطن خواه و مهران عالیقدر هرکدام یک بار گلزنی کردند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که گیتی پسند 3 یار اصلی خود را هم در اختیار نداشت؛ احمد اسماعیل پور که به عنوان یار کمکی به تیم شن زن چین حریف امروز گیتی پسند پیوسته و مهدی جاوید و سپهر محمدی نیز برای مسابقات باشگاه های آسیا به صورت قرضی به بانک بیروت و الریان قطر ملحق شده اند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 105

به "گیتی پسند در دیداری پرگل شن زن چین را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند در دیداری پرگل شن زن چین را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید