Monarch؛ تراکتور برقی با فناوری خودران

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تراکتور Monarch به سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ مجهز بوده و به همین خاطر قدرت مانور بالایی دارد. با توجه به ابعاد کوچک این تراکتور برای کار در باغات انگور و محیط های سربسته ای مثل گلخانه ها نیز مناسب است.

Monarch؛ تراکتور برقی با فناوری خودران

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، شرکت Monarch که مقر آن در کالیفرنیا قرار گرفته است، اخیرا از یک تراکتور بسیار مدرن و پیشرفته رونمایی نموده است. این تراکتور قابلیت های جالبی داشته و مثل برخی اتومبیل های جدید، از پیشرانه ای تمام الکتریکی سود می برد.

پیشرانه به کار رفته در تراکتور Monarch، در شرایط عادی قدرتی برابر با 40 اسب بخار دارد، اما برای لحظاتی کوتاه می تواند قدرت خروجی خود را به 70 اسب بخار افزایش دهد. در رابطه با میزان گشتاور تولیدی، به رقم خاصی اشاره نشده، اما سازنده می گوید در مقایسه با تراکتورهای سنتی که اندازه ای مشابه دارند، گشتاور پیشرانه Monarch تقریبا دو برابر است. بر اساس پیش بینی های این شرکت، این تراکتور برای یک کشاورز معمولی روزانه 45 دلار فقط در هزینه سوخت صرفه جویی می کند.

تراکتور برقی Monarch به محور توان دهی نیز مجهز بوده و قادر است تمامی قدرت پیشرانه را در اختیار آن قرار دهد. احتمالا می دانید این محور چرخان برای تامین نیروی سایر ماشین آلات کشاورزی کاربرد دارد. علاوه بر این، خریداران خواهند توانست از تراکتور Monarch به عنوان یک ژنراتور برای تغذیه دستگاه جوش سایز متوسط استفاده کنند.

درباره ظرفیت باتری اطلاعاتی در دست نیست، اما آنطور که اعلام شده، این تراکتور تا 10 ساعت می تواند کار کند. زمان شارژ باتری هم بین 4 الی 5 ساعت تخمین زده شده است. در صورت پر بودن باتری این تراکتور می تواند باری به وزن 2,200 پوند (حدود یک تن) را از زمین بلند کند.

تراکتور Monarch به سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ مجهز بوده و به همین خاطر قدرت مانور بالایی دارد. با توجه به ابعاد کوچک این تراکتور برای کار در باغات انگور و محیط های سربسته ای مثل گلخانه ها نیز مناسب است.

اما پیشرانه سبز تنها ویژگی Monarch نیست، چرا که این تراکتور از فناوری خودران نیز سود برده و به گفته سازنده در کلاس خود هوشمندترین در جهان است، از این رو خریداران آن می توانند بسیاری از وظایف مزرعه داری و کشاورزی را به آن محول کنند!

تراکتور Monarch از ژست های حرکتی پشتیبانی می کند

کمپانی آمریکایی تاکید نموده تراکتور برقی خود را با هدف خدمت رسانی به مدت حداقل 20 سال طراحی و تولید نموده است. برای خرید این تراکتور مدرن باید حداقل 50 هزار دلار پرداخت کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 873

به "Monarch؛ تراکتور برقی با فناوری خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Monarch؛ تراکتور برقی با فناوری خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید