آقای عزیزی خادم! حالا دیپلماسی ات را نشان بده!، الهلال را به تهران بیاور

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، با توجه به میزبانی استقلال در دیدار حذفی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همچنان این امید وجود دارد دیدار این دو تیم در تهران برگزار شود.

آقای عزیزی خادم! حالا دیپلماسی ات را نشان بده!، الهلال را به تهران بیاور

گروه ورزشی خبرنگاران، طی روزهای گذشته پس از انتها مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای ضمن تبریک به کنندگان صعود کرده کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی بیان نمود در این مدت فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد تا کنندگان کشورمان در رقابت های آسیایی با شرایط بهتری حضور پیدا کنند ...

او از دیپلماسی تاثیرگذار فدراسیون فوتبال خبر داد که البته با واکنش های منفی اغلب کارشناسان فوتبالی روبرو شد. حالا و در شرایطی که تیم استقلال باید در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه سال جاری میزبان تیم الهلال عربستان باشد وقت آن رسیده تا فدراسیون فوتبال توانمندی خود در دیپلماسی بین المللی را به نمایش بگذارد.

عزیزی خادم که در اسفندماه سال گذشته دیدارهایی با کنندگان مجلس و اعضای هیات دولت همچون محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه داشت، باید در فرصت باقی مانده تا انتها تابستان سال جاری شرایطی را فراهم کند که تیم عربستانی به ایران آمده و دیدار استقلال و الهلال در استادیوم آزادی برگزار شود. پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا با نفوذ کشورهایی همچون عربستان و بحرین در این زمینه دیپلماسی قوی خود را به رخ کشورمان کشیدند. جایی که دیدارهای مرحله برگشت انتخابی جام جهانی 2022 قطر را به صورت متمرکز به کشور بحرین و شهر منامه دادند و یا کشور عربستان میزبان تیم های فولاد و استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 معرفی شدند. این در شرایطی بود که کشور عربستان به لحاظ امنیت شرایط برگزاری را نداشت و انفجارهای صبح آخرین روز برگزاری مسابقات مرحله گروهی در جده، گواه این ادعا بود.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار است در روزهای 22 و 23 شهریور ماه سال جاری برگزار شود که طبق اعلام AFC استقلال میزبان تیم الهلال است. در این حد فاصل برخی خبرنگاران عربستانی با توییت های هدفمند، کشور ثالث را به عنوان میزبان استقلال معرفی کرده اند در حالی که به تازگی دو کننده از کشورمان در خاک عربستان به میدان رفته و مسابقات فوتبال خود را انجام دادند. از این رو قطعاً منعی برای حضور تیم عربستانی در خاک کشورمان و بازی مقابل استقلال وجود نخواهد داشت. وقت آن رسیده تیم جدید مستقر در فدراسیون فوتبال توانایی خود در موضوع مورد بحث را نشان داده و دیپلماسی که از آن دم می زنند را به کار بیندازند!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1121

به "آقای عزیزی خادم! حالا دیپلماسی ات را نشان بده!، الهلال را به تهران بیاور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای عزیزی خادم! حالا دیپلماسی ات را نشان بده!، الهلال را به تهران بیاور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید