آمریکا، ادامه سقوط شاخص بازار سهام نیویورک بر اثر شیوع کرونا

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شاخص بورس نیویورک در آخرین روز معاملاتی ماه فوریه به دلیل تأثیرات شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های مالی در آمریکا و دنیا به کمترین میزان خود در 9 ماه اخیر رسید.

آمریکا، ادامه سقوط شاخص بازار سهام نیویورک بر اثر شیوع کرونا

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرایند نزولی شاخص میانگین صنعتی داو جونز (شاخص بازار سهام نیویورک) در نخستین ساعات معاملاتی امروز آدینه با 2.4 درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل به کمتر از 25200 واحد رسید.

اگرچه شاخص بورس نیویورک با احتساب کاهش امروز تقریباً به کمترین میزان خود در 9 ماه اخیر رسیده است، اما با توجه به تأثیرات روزافزون بحران کرونا بر اقتصاد دنیا و آمریکا کارشناسان می گویند که بورس نیویورک می تواند در هفته ها و ماههای آینده شرایط بدتری را نیز تجربه کند.

جرمی سیگل استاد دانشکده کسب وکار وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا در این خصوص می گوید: ضربات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا می تواند تا یک سال ادامه یابد و درآمد شرکت ها را تا 30 درصد کاهش دهد. سال 2020 سال سختی خواهد بود؛ هرچند دلیلی ندارد که فکر کنیم در سال های بعد اوضاع بهبود نخواهد یافت.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 342

به "آمریکا، ادامه سقوط شاخص بازار سهام نیویورک بر اثر شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا، ادامه سقوط شاخص بازار سهام نیویورک بر اثر شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید