ابزار های رسمی ساخت ماد برای سایبرپانک 2077 منتشر شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شرکت سی دی پراجکت رد (CD Project Red) ابزار جدیدی برای راحت تر شدن ساخت دستکاری ها برای بازی سایبرپانک 2077 منتشر کرد. این ابزار در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند و به گفته شرکت سی دی پراجکت رد به مرور زمان بهتر خواهند شد.

ابزار های رسمی ساخت ماد برای سایبرپانک 2077 منتشر شد

چند ماهی از عرضه بازی سایبرپانک 2077 می گذرد و حتی اگر چندان اهل دنبال کردن اخبار دنیای بازی های ویدویی نباشید اصلا بعید نیست به جنجال های این بازی برخورد ننموده باشید. متأسفانه با وجود این که سایبرپانک 2077 به خودی خود اثری بسیار خوب است اما سازنده های این بازی به دلیل فشارهای بیرونی مجبور شدند تا آن را قبل از داشتن کیفیتی در بهترین شرایط ممکن عرضه نمایند. به همین دلیل مسائل زیادی در گوشه کنار این بازی دیده می گردد و در قسمت هایی کاملا معین است که به دلیل زمان محدود، بخش هایی از بازی کنار گذاشته شده اند.

یکی از سبک های دلخواه افراد که در ساخت مادها (ابتدای کلمه Modification به معنای دستکاری) فعالیت دارند نقش آفرینی است. بازی نقش آفرینی به خودی خود بزرگ هستند اما اضافه کردن قابلیت ها و محتوای جدید به این بازی ها می تواند دنیای بزرگتر و باورپذیر تری بسازد. مادهایی که برای این بازی ها ساخته می شوند اندازه های مختلفی دارند و می توانند چیز کوچکی مانند یک مدل موی جدید تا حتی چیزی مثل یک خط داستانی بزرگ و بزرگ باشند.

  • عرضه بزرگترین ماد فال آوت بعد از 7 سال ساخت اینترنت را لرزاند

همین حالا مادهای مختلفی برای بازی سایبرپانک 2077 ساخته شده اند. مادهایی که قابلیت های ظاهری جدیدی به این بازی اضافه می نمایند. هواداران این بازی حتی مادهایی که باگ های این بازی را رفع می نمایند و اجرای بازی را بهینه تر می نمایند هم ساخته اند. توجه کنید که این مادها بدون استفاده از ابزارهای رسمی ساخته شده اند.

حالا استودیوی سی دی پراجکت رد ابزار جدیدی را به شکل رسمی برای بازی سایبرپانک 2077 منتشر نموده. با استفاده از این ابزار می توان فایل های داخل بازی را به شکل بهتری کنترل کرد و راحت تر آن ها را دستکاری کرد. یقینا استفاده از این ابزار ها می تواند یاری بزرگی به جامعه دستکاری نماینده بازی سایبرپانک 2077 باشد. با توجه به ساخته های این افراد که تا به حال بدون استفاده از هیچ ابزار یاریی رسمی بوده اند، در حال حاضر که چنین ابزار هایی در دسترس این افراد قرار گرفته باید منتظر خلق شدن مادهای بسیار بزرگتر و متنوع تری باشیم.

البته این ابزارها فعلا ابتدایی هستند و استودیوی سی دی پراجکت رد در صفحه رسمی پشتیبانی از ماد بازی سایبرپانک 2077 نموده که به مرور زمان این ابزار را توسعه خواهد داد. بد نیست یادآوری کنیم که این استودیو ابزار مشابهی را برای بازی ویچر 3 نیز منتشر نموده بود که کاربران خوش ذوق، ماد های بسیار زیادی را به واسطه این ابزار خلق نموده اند.

*تصاویر این مطلب از ماد های بازی سایبرپانک 2077 هستند.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1017

به "ابزار های رسمی ساخت ماد برای سایبرپانک 2077 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار های رسمی ساخت ماد برای سایبرپانک 2077 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید