احکام روسای ستاد اجرای خدمات سفر اردبیل ابلاغ شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، قادر تقی زاده در مصاحبه با خبرنگاران بابیان اینکه به مانند سال های قبل در نوروز سال جاری نیز ستاد اجرای خدمات سفر در استان فعال خواهد بود، توضیح داد: این ستاد طی هفته های گذشته جلسه ای با استاندار اردبیل ترتیب داده و در این جلسه نتایج نظرسنجی خدمات سال گذشته مورد آنالیز نهاده شد.

احکام روسای ستاد اجرای خدمات سفر اردبیل ابلاغ شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی کانادا چقدر طول میکشه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی اضافه کرد: این نظرسنجی به صورت تخصصی توسط فارغ التحصیلان رشته مدیریت جهانگردی استان صورت گرفته و دستاوردهای مطلوبی در نحوه خدمت رسانی به مسافران و گردشگران استان به نگاهی به مهمترین نیازمندی مسافران داشت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان بابیان اینکه دستور العمل ستاد به اعضا و فرمانداران شهرستان ها ارائه شده است، تاکید نمود: علاوه بر این 10 کمیته ذیل این ستاد فعال شده اند و هر یک توضیح وظایف خود را دریافت نموده اند.

تقی زاده کمیته های امداد و نجات، بهداشت و نظارت و بازرسی را از جمله کمیته های فعال این ستاد دانست و متذکر شد: ابلاغ روسای کمیته ها نیز با دستور استاندار صادر شده است.

وی فعالیت مطلوب دستگاه های عضو ستاد در طول ایام تعطیلات نوروزی را یکی از مهمترین فاکتورهای معرفی بهینه استان دانست و تاکید نمود: در واقع در ایام نوروز فرصتی فراهم می گردد تا زمینه جذب گردشگر در تعطیلات تابستان و سایر فصول سال تسهیل گردد.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان این ستاد در محل نگارخانه خطایی از 27 اسفند لغایت 14 فرودین ماه سال 1395 فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 219

به "احکام روسای ستاد اجرای خدمات سفر اردبیل ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احکام روسای ستاد اجرای خدمات سفر اردبیل ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید