اراک میزبان اولین دوره اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، عابد حقدادی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با پیشنهاد هیأت اسکیت استان مرکزی برای میزبانی اولین دوره اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت و موافقت فدراسیون این رویداد ورزشی، امسال در اراک رخ داده است.

اراک میزبان اولین دوره اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت

وی با اشاره به اینکه اولین دوره اردوی آمادگی تیم ملی فری استایل در دو بخش آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می گردد، اضافه کرد: در این اردو که از هفدهم فروردین شروع و به مدت سه روز ادامه دارد، 50 ورزشکار شامل 25 بازیکن پسر و 25 بازیکن دختر از سراسر کشور حضور دارند.

حقدادی هدف از پذیرفتن این میزبانی توسط هیأت اسکیت استان مرکزی را بالا بردن سطح دانش علمی و عملی مربیان و بازیکنان استان عنوان نمود و گفت: با توجه به حضور ملی پوشان و قهرمانان دنیا و سرمربی تیم ملی کشور در اراک، فرصت بسیار مناسب برای ارتقای سطح دانش علمی و عملی مربیان و بازیکنان این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، اعلام نمود: در حاشیه برگزاری این اردو، دو کارگاه های آموزشی برای ورزشکاران مربیان و داوران هیأت استان، شامل کارگاه اصلاح تکنیک ویژه بازیکنان استان مرکزی با حضور کادر فنی تیم ملی اسکیت فری استایل و کارگاه داوری و مربیگری با حضور مربی تیم ملی اسکیت فری استایل، برای مربیان و داوران استان مرکزی نیز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1064

به "اراک میزبان اولین دوره اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراک میزبان اولین دوره اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید