استرالیا هم سهمیه جهانی گرفت

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تیم ملی والیبال استرالیا با شکست چین تایپه در آخرین روز رقابت های انتخابی قاره آسیا، پیروز به کسب سهمیه مسابقات قهرمانی دنیا شد.

استرالیا هم سهمیه جهانی گرفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا 2019 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت های انتخابی دنیا در گروه B آسیا که از پنج روز پیش در شهر کانبرای استرالیا شروع شده بود، عصر امروز پس از برگزاری 10 ملاقات بین پنج تیم شرکت نماینده به انتها رسید.

در انتها این رقابت ها، تیم ژاپن با کسب 4 برد و 11 امتیاز و استرالیا با کسب سه برد 10 امتیاز سهمیه دنیای گرفتند و تیم های چین تایپه، تایلند و نیوزلند نیز بدون کسب سهمیه به کار خود در این رقابت ها انتها دادند.

در آخرین روز این رقابت ها دو مسابقه برگزار گردید که تایلند سه بر یک نیوزلند را شکست داد. ملی پوشان تایلند در ست سوم 27 بر 25 مغلوب نیوزیلند شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند ولی این برد برای صعودآنها کافی نبود.

در آخرین مسابقه این رقابت ها دو تیم استرالیا و چین تایپه در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که برنده این مسابقه سهمیه دنیای می گرفت. در نهایت تیم میزبان در سه ست متوالی با امتیاز مشابه 25 بر 23 چین تایپه را شکست داد و دنیای شد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا 2018 با حضور 24 تیم و برای نخستین بار به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می گردد.

چهار تیم از قاره آسیا به این رقابت ها صعود می نمایند که دو سهمیه دیگر در رقابت های گروه A در اردبیل تعیین می شوند. در رقابت های شهر اردبیل که از 19 تا 23 مردادماه با 10 ملاقات پیگیری می گردد، تیم های ایران، چین، کره جنوبی، قطر و قزاقستان شرکت می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 273

به "استرالیا هم سهمیه جهانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا هم سهمیه جهانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید