اسپایدرمن و مری جین به فورتنایت آمدند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فورتنایت با فصل سوم خود هیجان زیادی بین هواداران ایجاد نموده است. حال به مناسبت اکران فیلم مورد انتظار Spider-Man: No Way Home، چند اسکین تازه از شخصیت های اسپایدرمن و مری جین به بازی اضافه شده اند.

اسپایدرمن و مری جین به فورتنایت آمدند

همان طور که انتظار داشتید، این اسکین ها از ظاهر شخصیت های دنیای سینمایی مارول پیروی می نمایند و برای سومین فیلم از سه گانه تازه اسپایدرمن ساخته شده اند؛ بنابراین شاهد نسخه ای از تام هالند و زندایا در بازی خواهیم بود. جدا از لباس استاندارد مرد عنکبوتی که همه ما آن را می شناسیم، می توانید از لباس مشکی و طلایی که در فیلم تازه این شخصیت نشان داده شده است هم بهره ببرید. بعلاوه بازیکنان می توانند از یک ایموت در بازی برای قرار دادن و برداشتن ماسک اسپایدرمن استفاده نمایند. شما می توانید در ادامه این اسکین ها را مشاهده کنید.

این لباس ها بخشی از رویداد Winterfest 2021 است که از 16 دسامبر (25 آذر 1400) شروع شده و تا 6 ژانویه 2022 (17 دی) ادامه خواهد داشت. این رویداد بعلاوه شامل Winterfest Lodge است که در آن به بازیکنان برای 14 روز آینده، به صورت روزانه هدایایی رایگان داده می گردد. این هدایا شامل دو لباس، دو پیک اکس، دو پوسته برای سلاح، گلایدر، ایموت، صفحه تازه بارگذاری، شکلک، اسپری و بنر می گردد. دو لباس ذکر شده، کریسابل (نسخه فستیوال ایزابل) و پولار پیلی (موزی ساخته شده از یخ) خواهند بود.

لازم به ذکر است که فصل 3 فورتنایت در اوایل ماه جاری عرضه شده و یک جزیره تازه، چالش های متنوع و یک بتل پس تازه با عنوان اسپایدرمن دارد. در انتها فصل 2 فورتنایت، دواین جانسون به عنوان صداپیشه شخصیت فوندیشن، رهبر The Seven، سازمانی در فورتنایت که نظم را در ابعاد مختلف حفظ می نماید، معرفی گردید. یک اسکین از شخصیت او هم به وسیله بتل پس قابل دریافت است.

فصل دوم با یک رویداد زنده به نام The End به انتها رسید که طی آن بازیکنان شاهد وارونه شدن جزیره بودند. اپیک بعلاوه به تازگی اعلام نموده که سازنده سری های Rock Band و Dance Central یعنی استودیوی هارمونیکس را برای ساخت موسیقی و گیم پلی برای بازی فورتنایت خریداری نموده است. الن تاسکن، معاون توسعه بازی در اپیک گیمز در این باره گفت:

فصل سوم فورتنایت هم اکنون روی کنسول ها و رایانه های شخصی در دسترس است. لازم به ذکر است که فورتنایت از این فصل روی موتور بازی سازی آنریل انجین 5 توسعه داده خواهد شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1545

به "اسپایدرمن و مری جین به فورتنایت آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایدرمن و مری جین به فورتنایت آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید