افشای مشخصات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo 3

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، در ماه ژانویه مشخصات کلیدی گوشی Realme GT Neo 3 منتشر شده بود. اکنون در یک گزارش تازه، یک رندر از این اگوشی به نمایش در آمده است که طراحی پنل پشتی دستگاه را آشکار می نماید.

افشای مشخصات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo 3

به گزارش خبرنگاران، شرکت ریلمی در حال تکمیل گوشی Realme GT Neo 3 است. در ماه ژانویه، یک منبع مطلع چینی مشخصات گوشی هوشمند آینده ریلمی با برند GT Neo را فاش نموده بود. اکنون، Steve hemmerstoffer، گزارشگر مشهور، رندری از گوشی GT Neo 3 را در وبسایت Zollege.in به اشتراگ گذاشته است.

چنان که در تصویر می بینید، رندر فاش شده از گوشی Realme GT Neo 3 فقط نگاهی به طراحی پنل پشتی آن انداخته و از طراحی پنل جلویی بی خبریم. در لبه سمت چپ قاب گوشی دکمه های کاهش و افزایش صدا دیده می گردد و کلید پاور در ستون فقرات سمت راست است. به نظر می رسد که این دستگاه نیز مانند مدل قبلی، یعنی گوشی Realme GT Neo 2، همچنان از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می برد.

در پنل پشتی گوشی GT Neo 3 یک ماژول دوربین مستطیلی شکل موجود است. در بالای این ماژول یک دوربین با میزان بزرگ قرار داده شده است. در زیر این دوربین یک نوار فلش LED و در زیر فلش دو دوربین دیگر دیده می گردد. متن حک شده در داخل ماژول دوربین تایید می نماید که گوشی GT Neo 3 از قابلیت تثبیت کننده اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می نماید.

در گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شده بود، مشخصات کلیدی گوشی ریلمی GT Neo 3 افشا شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED E4 با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. حدس زده می گردد که از چیپست Dimensity 8000 برای این استفاده گردد. این شرکت چینی سازنده تلفن همراه ممکن است دستگاه را در چند نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه روانه بازار کند. نسخه اول احتمالا شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. نسخه دوم با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه سوم نیز با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

چنان که در رندر منتشر شده هم دیده می گردد، گوشی GT Neo 3 ممکن است با سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی عرضه گردد. این دوربین ها احتمالا شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، دوربین ثانویه 50 مگاپیکسلی Samsung GN1 و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی عرضه گردد. این دستگاه بعلاوه ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می نماید. پیش بینی می گردد سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme 3.0 از پیش روی این دستگاه نصب شده باشند. در انتها باید اضافه کنیم که این گوشی آینده احتمالاً در سه رنگ Sky Black، ستاره صبح و Crape Myrtle روانه بازار گردد.

رندر دیگری نیز در اوایل ماه جاری میلادی فاش شده بود. گفته می گردد این رندر متعلق به نسخه مخصوص بازی (گیمینگ) Realme GT Neo 3 است. پیش بینی می گردد این گوشی دارای پردازنده Dimensity 9000 باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1534

به "افشای مشخصات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید