انتخاب رئیس جدید برای هیاتی با سند بیات شطرنج

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخاباتی هیات شطرنج گیلان امروز دوشنبه برگزار گردید که طی آن حسین میربلوک با کسب 15 رای از 16 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

انتخاب رئیس جدید برای هیاتی با سند بیات شطرنج

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

این انتخابات در شرایطی انجام شد که ریاست هیات شطرنج گیلان 12 سال متوالی در اختیار کیومرث بیات بود، پدر شهره بیات داور بین المللی و دبیر پیشین فدراسیون که سال گذشته پناهنده شد.

خردادماه سال گذشته البته با تصمیم فدراسیون شطرنج و سرپرست آن، بیات از ریاست هیات شطرنج گیلان کنار گذاشته شد اما اقداماتی که وی در زمان ریاستش و برای ثبت این هیات انجام داده بود مشکلاتی را به جا گذاشت که حتی تا مسدود شدن حساب اقتصادی شطرنج گیلان هم پیش رفت.

بیات در دوره ریاستش و طبق قانون اقدام به ثبت هیات شطرنج گیلان در اداره کل ثبت استان نموده بود اما به این شکل که تا همواره مدیریت این هیات در اختیار خودش باشد! در واقع این مسئله یکی از دلایل کنار گذاشتن کیومرث بیات بود اگرچه با وجود رفتن وی، در دوره سرپرستی علیرضا یوسفی مشکلاتی برای این هیات ایجاد شد.

از آنجا که هیأت شطرنج گیلان به نام کیومرث بیات ثبت شده بود حساب هیأت هم به نام او است. به همین دلیل بعد از رفتنش گردش اقتصادی در این حساب متوقف و در نهایت درآمدهای اقتصادی شطرنج گیلان به صفر رسید.

خبرنگاران در گزارش هایی با عنوان برملا شدن تخلفی عظیم در شطرنج / هیات استانی که ملک شخصی شد و صفر شدن درآمدهای اقتصادی یک هیات استانی به دلیل بیات بودن سند به این موضوعات پرداخته بود.

حال انتظار می رود با تعیین تکلیف انتخابات هیات شطرنج گیلان و تعیین رئیس جدید که بعد از 13 سال اجرا شده (بیش از یک سال از دوره سرپرستی می گذرد) اقدامات لازم برای اصلاح چگونگی ثبت این هیات انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 996

به "انتخاب رئیس جدید برای هیاتی با سند بیات شطرنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رئیس جدید برای هیاتی با سند بیات شطرنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید