اپلیکیشن مستقل بازی یوتیوب تا انتها هفته حذف می گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شاید بسیاری از افراد یوتیوب را به عنوان یک رسانه ویدئویی برای دیدن یا انتشار ویدئوهای مورد علاقه خد بشناسند، اما جالب است بدانید یوتیوب یک اپلیکیشن بازی مستقل نیز دارد اپلیکیشنی که البته به زودی به انتها کار خود می رسد.

اپلیکیشن مستقل بازی یوتیوب تا انتها هفته حذف می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گاهی بعضی از معادلات غول های فناوری در مورد ارائه اپ های مستقل با شکست روبرو می گردد. برای مثال معادلات فیس بوک در مورد اپ مستقل دایرکت یه عنوان یک پیغام رسان یا ارائه بعضی افزونه ها که در همان مراحل آزمایشی با استقبالی رو به رو نمی شوند.

این بار نیز نوبت به اپلیکیشن بازی یوتیوب رسیده است. البته این موضوع از چند ماه پیش و به طور دقیق تر از اواخر سال گذشته میلادی از سوی گوگل اعلام شده بود. این شرکت در همان زمان به کاربران علاقه مند به این اپ وعده داد که ویژگی های اپلیکیشن بازی یوتیوب را به برنامه اصلی انتقال می دهد.

اما در آن موقع تاریخ دقیق انجام این کار معین نشده بود. اکنون گوگل اعلام نموده که این برنامه را در تاریخ سی ام ماه می برابر با نهم خرداد ماه به خاتمه می رساند. این یعنی کاربران اپلیکیشن بازی یوتیوب تنها چند روز برای استفاده از این اپ به شکل مستقل وقت دارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1679

به "اپلیکیشن مستقل بازی یوتیوب تا انتها هفته حذف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن مستقل بازی یوتیوب تا انتها هفته حذف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید