اپل واچ سری 7 ممکن است به علت مسائل فراوری دیرتر عرضه گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بر اساس گزارش سایت های Nikkei و بلومبرگ، اپل واچ سری 7 با مسائل مربوط به خط فراوری روبرو شده و همین موضوع ممکن است عرضه آن را به تعویق بیندازد. گفته می شود این تاخیر به پیچیدگی های مربوط به طراحی تازه این ساعت برمی شود که طبق شایعات از لبه های تخت و نمایشگر عظیم تر بهره می برد.

اپل واچ سری 7 ممکن است به علت مسائل فراوری دیرتر عرضه گردد

به گفته منابع مطلع، فراوری محدود این ساعت شروع شده اما در ادامه عملکرد خطوط فراوری چندان رضایت بخش نبوده اند و در این زمینه چالش های اساسی پدیدار شده است. ظاهرا فراوری این ساعت در حال حاضر به طور موقت متوقف شده و اپل و فراورینمایندگان آن برای حل مسائل مربوط به فراوری انبوه آن کوشش می نمایند.

نسل هفتم اپل واچ قرار است در دو مدل 41 و 45 میلی متری (1 میلی متر عظیم تر از نسل قبلی) راهی بازار گردد و از دیگر ویژگی های آن می توانیم به چیپست سریع تر و لبه های تخت بدنه و نمایشگر اشاره کنیم. به نظر می رسد این ساعت ویژگی های مهم تازهی در زمینه سلامتی ارائه نخواهد کرد ولی می توانیم انتظار بهره گیری از قابلیت هایی مانند سنجش فشار خون را داشته باشیم.

اپل سال گذشته در ماه سپتامبر از اپل واچ سری 6 رونمایی کرد و طبق گزارش های مختلف، تا خاتمه ماه جاری شاهد برگزاری مراسم اپل برای معرفی نسل تازه این ساعت و آیفون 13 خواهیم بود. البته اگر مسائل مربوط به فراوری اپل واچ سری 7 بسیار جدی باشد، شاید اپل در زمان دیگری این گجت را معرفی کند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1274

به "اپل واچ سری 7 ممکن است به علت مسائل فراوری دیرتر عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 ممکن است به علت مسائل فراوری دیرتر عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید