چند نکته برای استفاده بهتر از ایرپاد بی سیم اپل

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، وب سایت فارنت - از ابراهیم چهاردولی: ایرپادهای اپل مدت ها قبل با قیمتی عجیب و سر و صدا فراوان به بازار عرضه شدند. همچنان ممکن است در خصوص این هدفون ها صحبت باشد، ولی در این مقاله به جای نقد، چند نکته برای استفاده بهتر از ایرپاد را به شما خواهیم گفت.

چند نکته برای استفاده بهتر از ایرپاد بی سیم اپل

این ایرپادها همانطور که گفتیم در ابتدا مورد حمله نقدها فراوانی بودند، اما اگر این محصولات را خریداری نموده باشید به احتمال فراوان علاقه بسیاری به آن ها خواهید داشت. با این حال، به خاطر اینکه این محصول شکل نسبتا تازه ای دارد، چگونه می توان از استفاده بهتر از ایرپاد داشت و بر آن مسلط بود؟

راه های مختلف چک کردن شارژ باتری

به صورت کلی، ایرپادها حدودا 5 ساعت می توانند مداوم موسیقی پخش نمایند یا اینکه دو ساعت با آن ها صحبت کنید. اگر کیس شارژ را همراه داشته باشید می توانید به شیوه های مختلف این زمان را به 24 ساعت گوش دادن موسیقی و 11 ساعت مکالمه تلفنی افزایش دهید. همه این امکانات خوب است، اما باز هم شما احتیاج به متوجه شدن زمان شارژ دارید.

به وسیله گوشی:

  • دکمه هوم را بزنید، تفاوتی ندارد که گوشی قفل یا باز باشد.
  • به راست سوایپ کنید.
  • تا پایین اسکرول کنید و تا جایی که بخش Batteries را مشاهده کنید. در این قسمت مرحله شارژ ایرپادها تعیین است.

به وسیله کیس شارژ:

  • دستگاه اپل خود را نزدیک کیس شارژ قرار دهید.
  • ایرپادها را داخل کیس قرار دهید تا شارژ شوند.
  • کیس را کنار دستگاه باز کنید و یک صفحه پاپ آپ در گوشی یا تبلت مشاهده می نمایند که مقدار باتری کیس و ایرپاد را اعلام می نماید.

به وسیله اپل واچ:

  • در صفحه هوم به بالا سوایپ کنید تا کنترل سنتر برای شما باز گردد.
  • آیکون باتری را انتخاب کنید تا مقدار باتری ایرپاد به شما نمایش داده گردد. البته از این طریق تنها زمانی می توانید متوجه مقدار باتری شوید که ایرپاد بیرون از کیس است.
  • در آخر هم می توانید از سیری سوال بپرسید و تنها بگویید: AirPods Battery و سیری مقدار باتری به جای مانده در اعلام خواهد نمود.

اعلام کردن تماس ها

می توانید از ایرپاد خود به عنوان یک هدست هندزفری بهره ببرید و با دو بار لمس یکی از پادها به تماس ها پاسخ دهید. مشکل اینجاست که متوجه نخواهید شد چه کسی پشت خط است. برای اینکه به نام تماس گیرنده دسترسی داشته باشید به تنظیمات خود بروید.

  • در قسمت تنظیمات وارد بخش Phone شوید و گزینه Announce Calls را انتخاب کنید.
  • گزینه Headphone Only را تیک بزنید.
  • با اینکار هر بار که شخصی به شما زنگ بزند، نام آن ها در ایرپاد شما اعلام خواهد شد.

استفاده از ایرپاد با دستگاه های غیراپل

ایرپاد رابطه خوبی با تمام محصولات اپل دارد و سرعت عمل بالایی در اتصال به دستگاه های اپل دارد. بعلاوه می توان با استفاده از ارتباط بلوتوث، این ارتباط را به محصولات دیگر شرکت ها نیز برد. برای اینکار، این مراحل را طی کنید:

  • ایرپادهای خود را داخل کیس شارژ قرار دهید.
  • در کیس را باز کنید.
  • دکمه تخت پشت کیس را نگه دارید، تا زمانی که نور سفید بین ایرپادها آغاز به چشمک زدن بکند. این چشمک زدن بدین معناست که ایرپادها در حالت Pair شدن هستند.
  • دستگاه خود را بردارید و در منوی بلوتوث به جهان پیدا کردن ایرپاد خود باشید و این دو را به هم وصل کنید.

به همین راحتی می توانید از ایرپاد بر روی بقیه محصولات نیز بهره ببرید. البته طبیعتا یک سری امکانات اضافه و حاشیه ای ایرپاد را از دست خواهید داد و بر روی محصولات غیراپل فعال نخواهد بود.

فرمان های ایرپاد خود را تغییر دهید

با دوبار لمس کردن ایرپاد خود می توانید فرمان های مختلفی را به گوشی ارسال کنید. فرمان پیش فرض ایرپاد با دو بار لمس آن فعال کردن سیری اما می توانید به وسیله تنظیمات آن را برای هر ایرپاد تغییر دهید.

  • در آیفون یا آیپد به به مسیر Settings و بعد از آن Bluetooth بروید.
  • در قسمت My Devices در پی ایرپاد خود باشید و هنگامی که آن را پیدا کنید آیکون i در کنار آن را بزنید.
  • در صفحه تازه بخشی به نام Double Tap on AirPod وجود دارد که می توانید کارایی دو بار لمس ایرپاد را در آن تغییر دهید.

می توانید تنظیمات مختلفی را انتخاب کنید. مثلا یکی از گوشی ها را برای پخش و متوقف کردن آهنگ و دیگری برای تغییر موزیک باشد. بعلاوه احتیاج نیست تعیینا برای اجرای فرمان ایرپاد را لمس کنید و می توانید دو بار گوش خود را لمس کنید!

ایرپادها را با Find My iPhone پیدا کنید

یکی از مسائل ایرپاد این است امکان گم شدن یا دزدیده شدن بالایی دارد. ایردپادها عموما در گوش خوب جای می گیرند اما به خاطر کوچک بودنشان ممکن است هر جایی گم شوند و شما آن ها را فراموش کنید. حتما Find My iPhone را در تنظیمات گوشی راه اندازی کنید و با راه اندازی این قابلیت، ایرپادهای شما نیز همواره یافت خواهند شد. حتی می توانید با زدن گزینه Actions یک صدای بیپ مانند از ایرپاد خود پخش کنید و در پی صدا باشید.

ایرپادها را جدا جدا شارژ کنید

پیش از این به عمر باتری ایرپادها اشاره کردیم. گفتنی است که ایرپادها عموماً سریع هم شارژ می شوند، اما گاهی اوقات زمان کم است و شما در شرایط اضطراری قرار دارید و شارژ بسیار کمی دارید. در چنین شرایطی باید یکی از گوشی ها را شارژ کنید و از یک گوشی بهره ببرید، و همینطوری که کامل شدن شارژ هر دو، آن ها را تعویض کنید. خوبی ایرپاد این است که هر دو گوشی میکروفون دارند و احتیاج به نگران بودن در خصوص تماس گرفتن نیست.

بیس بیشتر با کاور فوم

ایرپاد صدای افتضاحی ندارد، واقعا صدای این ایرپاد مناسب است، اما همچنان ممکن است یک سری از افراد را راضی نکند. اگر شما حس می کنید که به کمی بیس بیشتر در صدا احتیاج دارید می توانید از این طریق این ویدئو در یوتیوب با یک سری کاور فوم، بیس بیشتری را به هدفون خود منتقل کنید. البته باید ابتدا با دقت این فوم های هدفون که همه جا موجود هستند را سوراخ کنید تا سنسورهای ایرپاد کار نمایند.

ایرپاد خود را تغییر قیافه دهید

محصولات اپل عموما تنوع خاصی در چهره ظاهری خود ندارند. به همین دلیل شرکت هایی که در زمینه ابزار و لوازم جانبی فعالیت می نمایند، حسابی برای تمام محصولات اپل سنگ تمام می گذارند و انواع و اقسام وسایل برای تغییر چهره دستگاه را ارائه می دهند. ایرپاد و کیس شارژر ایرپاد نیز محصول کوچکی است و ممکن است به راحتی دزدیده گردد. به همین دلیل بد نیست که کمی چهره آن را تغییر دهید.

بعلاوه از این طریق یک چهره تازه و بامزه به محصول خود اعطا نموده اید.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 12 مهر 1403 بروزرسانی: 12 مهر 1403 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1826

به "چند نکته برای استفاده بهتر از ایرپاد بی سیم اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نکته برای استفاده بهتر از ایرپاد بی سیم اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید