تاریخ عرضه The Last of Us Part II برای 30 خرداد معین شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، پس از یک ماه تعلیق، سونی رسما تاریخ عرضه نهایی بازی The Last of Us Part II را اعلام نموده است. طبق خبری که سونی دیروز منتشر کرد، این بازی در روز 19 ژوئن امسال عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه The Last of Us Part II برای 30 خرداد معین شد

خبر لغو عرضه یکی از عظیمترین بازی های سال جاری در ادامه بحران جهانی کووید 19 منتشر شده بود. سونی ماه گذشته گفت که به خاطر مسائل اخیر، آن ها از شرایط عرضه بازی در تمام نقاط جهان مطمئن نیستند؛ طوری که طبق گفته آن ها، امکان ارایه نسخه های کافی به تمام خریداران وجود نداشت. در نتیجه شاهد لغو عرضه The Last of Us Part II تا زمانی نامشخص بودیم.

خوشبختانه تاخیر در عرضه The Last of Us Part II چندان طولانی نیست و در مقایسه با تاریخ عرضه اصلی بازی یعنی 29 ماه می، با سه هفته تاخیر طرف هستیم. تاریخ جدید عرضه بازی یعنی 19 ژوئن به سونی اجازه می دهد تا یک ماه آینده را کمی بیشتر صرف تبلیغات کند.

مشخصا، سونی تاریخ 19 ژوئن را در حالی انتخاب نموده که از شرایط فراوری نسخه های کافی برای خریداران مطمئن است. تفاوت شرایط The Last of Us Part II با دیگر بازی های آینده، تمام شدن مراحل توسعه بازی پیش از جدی شدن مسائل ناشی از کووید 19 است. می توان مطمئن بود که سونی از همین حالا فراوری نسخه های مختلف The Last of Us Part II را آغاز نموده.

بازی های عظیم ماه جاری میلادی، یعنی دو بازی رزیدنت اویل 3 و بازسازی فاینال فانتزی 7 با مشکل کمبود نسخه دیسکی روبرو شده اند. در واقع تمام خریداران گزارش داده اند که نسخه دیسکی بازی هیچ جا برای خرید موجود نیست. فروشگاه های عظیم ایالات متحده مثل آمازون، نسخه دیسکی فاینال فانتزی 7 را پیش فروش نموده و گفته اند که احتمالا در خاتمه ماه بعد آن را به دست خریداران خواهند رساند؛ آن هم در حالی که فاینال فانتزی 7 حدود یک ماه است که رسما عرضه شده.

نبود نسخه های کافی بازی به هنگام عرضه، آن هم برای یک بازی کاملا داستان-محور مثل The Last of Us Part II مشکل عظیمی است. همین حالا هم تعدادی از صحنه های کلیدی بازی و خاتمه آن به بیرون درز نموده اند؛ طوری که استودیوی بازی سازی ناتی داگ از هواداران درخواست نموده است که مراقب اطلاعات غیررسمی بازی باشند. سازندگان بازی کوشش بسیاری نموده اند تا قصه بازی، آن طور که آن ها در نظر گرفته اند از سوی مخاطب تجربه گردد و درز ویدیوها و قصه بازی به بیرون، سال ها کوشش یک تیم را از بین می برد.

ممکن است سونی در پی این موضوع، به سرعت تاریخ عرضه جدیدی برای بازی انتخاب نموده باشد، ولی با توجه به اینکه ساخت The Last of Us Part II تمام شده بود و کمتر از یک ماه پس از آن هم شاهد عرضه یکی دیگر از بازی های سونی یعنی Ghost of Tsushima هستیم، احتمال چنین حرکتی کم است.

در کنار خبر اعلام تاریخ انتشار جدید The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima، هرمن هولست، مدیر استودیوهای بازی سازی سونی، در پیغامی از شرکت های سازنده آن ها تشکر نموده است. هولست گفته که توسعه این بازی ها و ارایه تجربه ای با بالاترین کیفیت، به دلیل اتفاقات اخیر در شرایطی سخت اجرا شده و تیم ها بسیار سخت کوشش نموده اند تا عرضه این دو بازی محقق گردد.

با تمام این اوصاف، بالاخره می توانیم در روز 30 خرداد انتظار عرضه The Last of Us Part II را روی کنسول پلی استیشن 4 داشته باشیم.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 495

به "تاریخ عرضه The Last of Us Part II برای 30 خرداد معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه The Last of Us Part II برای 30 خرداد معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید