تبدیل شهر ارواح به مقصد گردشگری

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شرکت های تکنولوژی همواره به ایده های جالب و جدیدشان معروف هستند. جدیدترین این ایده های تبدیل شهری به مقصد گردشگری است که به شهر ارواح معروف است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر با این ایده آشنا شوید.

تبدیل شهر ارواح به مقصد گردشگری

ایده های عجیب و باورنکردنی که به وسیله شرکت های بزرگ و کوچک تکنولوژی به واقعیت تبدیل می شوند همیشه ما غافل گیر نموده است. از راکت های اتوماتیک تا دستیار صوتی مجازی، تکنولوژی در جنبه های مختلف پیشرفت های شگفت انگیزی داشته است. فیسبوک در این ضمینه برترین مثال است. آن ها تصمیم گرفتند تا شهری کاملا تازه بسازند. بنظر ایده دیوانه واری می رسد! اما نه به میزان ایده شرکت کانابیس (cannabis). برای آشنایی بیشتر با این ایده نو در ادامه با ما همراه باشید.

اخیرا این شرکت شهر نیپتون در کالیفرنیا را به مساحت 500 هکتار خریداری نموده است. این شهر که در بخش سن برناردینو واقع شده است به شهر اشباح معروف است. نیپتون به قیمت 5 میلیون دلار خریداری شد و فقط شش نفر در آن ساکن هستند. شاید اولین فکری که به فکر شما برسد این باشد که این خرید برای فعالیت های کشاورزی است اما شرکت کانابیس میخواهد تا این شهر را به یک مقصد گردشگری تبدیل کند.

استفان شیرن (Stephen Shearin) یکی از مشاوران این پروژه می گوید: ایده ای که برای این منطقه مطرح است قرار نیست فقط سرگرمی باشد، در خصوص این است که مکانی برای کار کردن و به اشتراک گذاشتن بوجود آید.

همان طور که شرکت شرح می دهد قرار است تجربه تازهی را قرار است برای بازدیدکنندگان فراهم کند. این تجربه شامل امکانات یک پانسیون (جای خواب و صبحانه) و یک تور طبیعت گردی است. بعلاوه این گردش بازدیدکنندگان را برای مدتی از شلوغی شهر لاس وگاس دور نگه میدارد.

منبع: کجارو / tech.co
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1472

به "تبدیل شهر ارواح به مقصد گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل شهر ارواح به مقصد گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید