توسعه نوآوری صنعت ورزش در دستورکار دولت

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید نوآوری ها در صنعت ورزش توسعه یابد، گفت: مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی، فضایی برای ورود نوآوری و فناوری به عرصه ورزشی کشور است و می تواند تحول بزرگی در این حوزه ایجاد کند.

توسعه نوآوری صنعت ورزش در دستورکار دولت

به گزارش خبرنگاران، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از محصولات و خدمات استارت اپ های ورزشی مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی از جمله دستگاه توپ انداز فوتبال، دستگاه شبیه ساز تمرین در ارتفاع، سیستم آنالیز حرکت بدون نیاز به دوربین، دستگاه اسکن کف پا، دستگاه تقویت عضلات مچ پا، سامانه با مربی، کانون علمی بازی و ورزش بچه ها، کفپوش ورزشی هوشمند و پرچم ویبره کمک داوران بازدید کرد.

درخواست هیئت رییسه پژوهشگاه تربیت بدنی از معاون رییس جمهوری

در این بازدید درخواستی از سوی اعضای هیأت رئیسه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در جهت توسعه اکوسیستم استارتاپی و دانش بنیان پژوهشگاه مطرح شد که با قول مساعد معاون رییس جمهوری همراه و تاکید شد که به زودی مرکز نوآوری پژوهشگاه از حمایت های مادی و معنوی بیشتری برخوردار می شود.

حمایت از تیم های استارتاپی برای توسعه نوآوری در صنعت ورزش

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده است، نام کرد در تلاش هستند با حمایت از تیم های استارتاپی، نوآوری ها در صنعت ورزش را توسعه دهند.

وی ادامه داد: این مرکز فضایی برای ورود نوآوری و فناوری به عرصه ورزشی کشور بوده و نوآوری ها می تواند تحول بزرگی در حوزه ورزشی ایجاد کند، بنابراین باید کاری کنیم که تجاری سازی این نوع ایده ها شتاب گیرد و بازار داخلی و خارجی آن را ایجاد کنیم تا رقابت ها در این حوزه بیشتر شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1202

به "توسعه نوآوری صنعت ورزش در دستورکار دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه نوآوری صنعت ورزش در دستورکار دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید