توقف استفاده از آب شیرین کن ها در جنوب شرق تهران تا 3 ماه آینده

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشار به اینکه بعضی از شهر های استان تهران از آب شیرین کن استفاده می نمایند، گفت: کوشش ما این است که تا سه ماه آینده شهر های استان تهران استفاده از آب شیرین کن ها را متوقف نمایند.

توقف استفاده از آب شیرین کن ها در جنوب شرق تهران تا 3 ماه آینده

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمدرضا بختیاری در پاسخ به این سؤال که به دلیل شوری آب هنوز بعضی از شهر های استان تهران به خصوص جنوب شرق از آب شیرین کن ها استفاده می نمایند، گفت: در قرچک و ورامین از گذشته آب شیرین کن نصب شده بود، اما تعداد آن ها کاهش یافته است. چراکه بعد از افتتاح تصفیه خانه هفتم پیروز شدیم بعضی از این تصفیه خانه ها را از مدار خارج کنیم.

وی با بیان اینکه در قرچک 25 درصد به آب شرب از آب شیرین کن استفاده می شد و الان این میزان 10 درصد رسیده است، گفت: تا سه ماه آینده کوشش ما این است که استفاده از آب شیرین کن ها در شهر های استان تهران متوقف گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: در بعضی از روستا های استان تهران به خاطر شوری آب هنوز از آب شیرین کن ها استفاده می نمایند. بنابراین، چون روستا ها را نیز اخیراً تحویل گرفته ایم، برنامه ما این است که روستا ها را نیز از این برنامه دور نموده و کیفیت آب را بالا ببریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 313

به "توقف استفاده از آب شیرین کن ها در جنوب شرق تهران تا 3 ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف استفاده از آب شیرین کن ها در جنوب شرق تهران تا 3 ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید