ثبت نام مرحله جدید طرح ملی مسکن در 19 استان شروع شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه ای از شروع ثبت نام مرحله سوم طرح ملی مسکن از 18 دیماه به مدت یک هفته در 19 استان اطلاع داد.

ثبت نام مرحله جدید طرح ملی مسکن در 19 استان شروع شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، در اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی آمده است؛ متقاضیان فاقد مسکن از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 18 دی می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین ایجاد امکان تغییر شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت نام شده در مراحل قبلی، مهیا شده است.

در مرحله نخست، ثبت نام متقاضیان جدید در شهر هایی که در آن ها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است. این مرحله برای ثبت نام متقاضیان جدید در شهر های فاقد ثبت نام در شهر های فاقد ثبت نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت های احصاشده در 183 شهر واقع در 19 استان کشور شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان رضوی و هرمزگان برنامه ریزی شده است.

متقاضیان این شهر ها می توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که 10 صبح روز پنجشنبه 18 دی است تا ساعت 24 روز پنجشنبه 25 دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام نمایند. با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

در این مرحله که به وسیله ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده اند، می توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه های بعدی اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 922

به "ثبت نام مرحله جدید طرح ملی مسکن در 19 استان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مرحله جدید طرح ملی مسکن در 19 استان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید