جزئیات تخلف راننده اسنپ و فیلم منتشر شده در فضای مجازی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور درباره ویدئو منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخلف اسنپ، توضیحاتی داد.

جزئیات تخلف راننده اسنپ و فیلم منتشر شده در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به ویدئو منتشر شده مبنی بر تخلف یکی از رانندگان اسنپ و عدم جوابگویی آن شرکت اظهار کرد: تاکسی های اینترنتی یک موضوع دوگانه است، صدور مجوز در اختیار وزارت صمت، نظارت در اختیار شهرداری ها و مسئولیت با تاکسیرانی است.

وی ادامه داد: زمانی که تخلفی صورت می گیرد، شرکت های اسنپ و تپسی موظف به جوابگویی هستند، زیرا فرد و خودرو در زیرمجموعه شرکت های مذکور مشغول فعالیت است و مدیرعامل اسنپ هم در این رابطه پاسخی داده که در حال آنالیز است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور توضیح داد: نکته مهم این است که پلاک آن خودرو جعلی نبوده و کاربر اسنپ یک عددی از پلاک را به صورت اشتباه در سامانه ثبت نموده، قاعدتا افرادی که از این سامانه ها استفاده می نمایند باید مشخصات خودرو و راننده را تطبیق دهند، زیرا موضوع مهمی است.

ضامنی بیان نمود: زمانی که فرد به این راننده بسته ای را تحویل داده باید به پلاک نگاه می کرد، زیرا پلاک خودرو با پلاکی که در سامانه ثبت شده بود، تفاوت داشت؛ همچنین شرکت های مذکور هم باید در قبال راننده های خود جوابگو باشند و ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 994

به "جزئیات تخلف راننده اسنپ و فیلم منتشر شده در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تخلف راننده اسنپ و فیلم منتشر شده در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید