جک دورسی نام شرکت Square را به Block تغییر داد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شرکت Square که در زمینه ارائه خدمات اقتصادی فعالیت دارد و جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، یکی از مؤسسان آن محسوب می گردد، نام خود را به Block تغییر داده است. Square فقط در زمینه خدمات اقتصادی فعالیت نمی کند و به عنوان مثال بخش عمده سهام سرویس استریمینگ موسیقی Tidal را در اختیار دارد.

جک دورسی نام شرکت Square را به Block تغییر داد

در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده که بعد از تأسیس در سال 2009، چند کسب وکار به زیرمجموعه آن افزوده شده اند و این نام تازه، فضای بیشتری برای رشد پدید می آورد. در بخش دیگری از این بیانیه اشاره شده که Block یک زیست بوم فراگیر از کسب وکارهایی است که با هدف توانمندسازی مالی با یکدیگر متحد شده اند و به افراد زیادی مانند هنرمندان، هواداران، توسعه دهندگان و فروشندگان خدمات مختلفی ارائه می دهند.

سخنگوی این شرکت گفت که با وجود تغییر نام، در ساختار سازمانی تغییری ایجاد نمی گردد ولی بخش رمزارزهای این شرکت که Square Crypto نام داشت حالا از نام Spiral بهره می برد. از نظر رسمی، حدود 8 روز دیگر این تغییر نام ثبت می گردد ولی نماد آن در بازار بورس همچنان SQ باقی می ماند.

همان طور که احتمالا می دانید، دو روز قبل جک دورسی از سمت مدیرعاملی توییتر استعفا داد. او به طور هم زمان رهبری دو شرکت توییتر و Square را بر عهده داشت ولی حالا فقط مدیرعامل شرکت Block یا همان Square سابق محسوب می گردد. در همین زمینه باید به تغییر نام فیسبوک به متا هم اشاره کنیم که این اقدام سروصدای زیادی را ایجاد کرد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1442

به "جک دورسی نام شرکت Square را به Block تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک دورسی نام شرکت Square را به Block تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید