خبرنگاران صدها نفر در انگلیس به دلیل نقض قرنطینه جریمه شدند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، لندن - خبرنگاران - رئیس شورای ملی مدیران پلیس انگلیس (NPCC) روز شنبه اظهار داشت که از زمان اجرای مقررات منع رفت وآمد در این کشور بیش از یکهزار برگ جریمه صادر شده است.

خبرنگاران صدها نفر در انگلیس به دلیل نقض قرنطینه جریمه شدند

مارتین هیویت در کنفرانس خبری روزانه دولت اضافه نمود، نیروهای 37 پاسگاه پلیس مناطق انگلیس و ولز تا به امروز یکهزار و 84 برگ جریمه برای متخلفان صادر نموده اند.

دولت انگلیس از سه هفته پیش که مقررات منع رفت وآمد در این کشور را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به اجرا گذاشت، اختیارات ویژه ای به پلیس داده تا بر حسن اجرای مقررات نظارت کند.

اختیارات جدید به پلیس اجازه می دهد تا شهروندان را از ترددهای غیرضروری منع و به خانه راهنمایی کند. افراد متخلف هر بار 60 پوند جریمه می شوند و در صورت تکرار، مبلغ جریمه برای هر بار، دوبرابر افزایش پیدا می نماید. همچنین پرونده افرادی که از پرداخت جریمه تمرد نمایند به دادگاه ارجاع شده و ممکن است جریمه سنگین تری اعمال گردد. پلیس همچنین اجازه دارد افرادی را که مقررات منع رفت و آمد را نقض نمایند، بازداشت کند.

هم زمان با تعطیلات عید پاک و گرم شدن دمای هوا در انگلیس، پلیس برای حسن نظارت بر اجرای مقررات به استفاده از پهپاد نیز متوسل شده است.

نشریه ایندیپندنت در گزارشی نوشت پلیس منطقه ساری (جنوب غرب انگلیس) از این شیوه برای انتقال پیغام بهداشتی دولت استفاده نموده است. آدینه گذشته پهپاد پلیس بالای یک تجمع 30 نفره حاضر شد و این پیغام را پخش کرد: توجه کنید؛ این پیغام پلیس است. شما برخلاف توصیه های دولت عمل می کنید، از شما خواسته شده در خانه های خود بمانید و مانع شیوع ویروس کرونا شوید. شما با این کار جان مردم را به خطر می اندازید. سریع متفرق شوید و به خانه های خود بازگردید.

پلیس منطقه ساری می گوید که بدون احتیاج به تهدید سلامتی ماموران خود از پهپاد برای نظارت بر گردهمایی های بیرونی و متفرق کردن افراد استفاده می نماید.

دولت انگلیس از سوی افکار عمومی تحت فشار زیادی قرار گرفته است که محدودیت ها را متوقف کند. علاوه بر مردم عادی دو تن از مقام های ارشد انگلیس تا به امروز به نقض قوانین و مقررات منع رفت و آمد متهم شده که در یک مورد به استعفا منجر شده است.

پیش بینی می گردد که آمار مبتلایان فوت شده بر اثر کرونا در انگلیس در روزهای آینده به اوج برسد. بر همین اساس مقامات این کشور معتقدند که هنوز برای برطرف محدودیت ها کمی زود است

انگلیس تا رسیدن به همه گیری کرونا در ایتالیا دو هفته فاصله دارد و این در حالی است که مقامات رم در نظر دارند مقررات منع رفت و آمد را تا یک ماه دیگر تمدید نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 454

به "خبرنگاران صدها نفر در انگلیس به دلیل نقض قرنطینه جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صدها نفر در انگلیس به دلیل نقض قرنطینه جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید