جعل تست کرونا برای حضور در استادیوم فینال جام ملت های اروپا

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فردا شب فینال جام ملت های اروپا و یا همان یورو 2020 برگزار می گردد. البته در اصل یورو 2021 است اما چون یک سال به تعویق افتاد و قرار بود سال گذشته برگزار گردد یورو 2020 نامیده می گردد.

جعل تست کرونا برای حضور در استادیوم فینال جام ملت های اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران ، فینال جام ملت های اروپا قرار است در استادیوم ومبلی لندن برگزار گردد، جایی که دو تیم انگلیس و ایتالیا مقابل هم قرار می گیرند.

در ملاقات انگلیس و دانمارک که در نیمه نهایی جام ملت های اروپا برگزار گردید و با فزونی انگلیسی ها همراه بود 60 هزار استادیوم با کارتی که نشان می داد واکسینه شده اند به استادیوم رفتند.

اما بر اساس گزارش دیلی میل فینال ومبلی می تواند کانون بیماری باشد چرا که گزارش های محرمانه حاکی از فراوری تست جعلی و منفی کرونا و کارت های فیک واکسینه شده است.

به این ترتیب احتمال زیادی دارد فردا شب جمع زیادی از تماشاگران حاضر در استادیوم با این شرایط تماشاگر فینال باشند و در ادامه این احتمال هم دارند که بسیاری از آنها تست مثبت داشته باشند.

پیش از این اخبار مختلف حاکی از آن بود هیچ تضمینی وجود ندارد که تمامی افراد حاضر در استادیوم منفی باشند. این موضوع به خصوص با شیوع کرونای جهش یافته دلتا برای انگلیسی ها نگران کننده شده است.

ملاقات دو تیم از ساعت 23:30 شروع خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1214

به "جعل تست کرونا برای حضور در استادیوم فینال جام ملت های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعل تست کرونا برای حضور در استادیوم فینال جام ملت های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید