خبرنگاران عملیات اجرایی 2 زمین ورزش ساحلی در دیر آغاز شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بوشهر - خبرنگاران - شهردار بندر دیر استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی زمین والیبال و فوتبال ساحلی به مساحت سه هزار مترمربع در کنار ساحل این بندر آغاز شد.

خبرنگاران عملیات اجرایی 2 زمین ورزش ساحلی در دیر آغاز شد

علی ابراهیمی روز دوشنبه در حاشیه آغاز این 2 طرح افزود: هزینه زمین والیبال ساحلی به مساحت 2 هزار مترمربع و زمین فوتبال ساحلی با مساحت یکهزار مترمربع را شهرداری تامین کرده است.

وی با بیان اینکه این زمین ها با مالکیت شهرداری در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می گیرد، گفت: با حمایت همه جانبه مسئولان و تلاش ورزشکاران بتوانیم ورزش های ساحلی را به جایگاه واقعی خود نزدیک تر کنیم.

شهردار بندر دیر افزود: ساحل این شهرستان ظرفیت بسیارخوبی برای ورزش ساحلی دارد و با تکمیل این طرح ها در کنارساحل از این پس می توانیم میزبانی مناسب برای برگزاری مسابقات شهرستانی، کشوری و حتی بین المللی باشیم.

معاون اداره ورزش و جوانان دیر گفت: دیر میزبان هفته دوم اولین دوره مسابقات قهرمانی لیگ برتر والیبال ساحلی کشور انتخابی المپیک خواهد بود.

عباس قاسمی افزود: این مسابقات با حضور 11 تیم و بصورت دوره ای رفت و برگشت از تاریخ 18 فروردین ماه آغاز می شود و 22 تا 24 فروردین تیم پیکان بندر دیر میزبان این بازی ها خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از حمایت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دیر گفت: شهرداری دیر با همه توان در روزهای تعطیل مشغول تکمیل این دو زمین ساحلی برای میزبانی این رقابت ها است.

قاسمی یادآورشد: تیم والیبال ساحلی پیکان دیر با 2 بازیکن از بازیکنان اصلی تیم ملی والیبال ساحلی قرارداد منعقد کرده است که رحمان رئوفی کاپیتان تیم ملی است و تیم پیکان بندر دیر با مربیگری محمدفرض، مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است.

بندر دیر در 180 کیلومتری جنوب استان بوشهر و کنار دریای نیلگون خلیج فارس است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1035

به "خبرنگاران عملیات اجرایی 2 زمین ورزش ساحلی در دیر آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات اجرایی 2 زمین ورزش ساحلی در دیر آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید