معرفی هتل فوق لاکچری آتلانتیس رویال دبی و حواشی افتتاحیه جنجالی آن! (تور ارزان دبی)

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) را می توان یکی از زیباترین هتل های این شهر دانست که معماری ویژه آن در لحظه اول هر رهگذری را به خود جذب می نماید. این هتل پنج ستاره لوکس در جزیره پالم جمیرا شهر دبی واقع شده و منظره بی نظیر و ابدی آن مشرف به خلیج فارس و طبیعت زیبای این منطقه است. افتتاحیه هتل آتلانتیس در ماه ژانویه 2023 در یک مراسم مجلل و خاص با حضور مهمانانی برجسته از سراسر دنیا برگزار شده است.

معرفی هتل فوق لاکچری آتلانتیس رویال دبی و حواشی افتتاحیه جنجالی آن! (تور ارزان دبی)

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

هتل آتلانتیس با پرسنل مجرب و امکانات رفاهی متنوعی که برای میهمانان خود تدارک دیده، فضایی ایده آل برای اقامتی لوکس و به یادماندنی در شهر دبی کشور امارات متحده عربی دارد. دبی یکی از مهم ترین شهرهای کشور امارات به لحاظ تجاری، توریستی و سرگرمیی است که جاذبه های گردشگری فراوانی هم دارد، همین موضوع باعث شده هتل های لوکس و پنج ستاره بسیاری در این شهر توریستی برای پذیرایی از مسافران افتتاح شود. طراحی نمای بیرونی و داخلی این هتل شاهکاری تلفیقی از معماری بناهای تاریخی و معماری کلاسیک است که باعث شده این هتل از سایر واحدهای اقامتی شهر دبی منحصر به فرد شود.

برای تهیه بلیط هواپیما و یا رزرو هتل های دبی می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید و برای سفر در تعطیلات به این شهر زیبا در کشور امارات برنامه ریزی نمایید. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با خدمات و امکانات هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) آشنا کنیم، با خبرنگاران تا خاتمه همراه باشید.

معرفی هتل آتلانتیس رویال دبی - Atlantis The Royal Dubai

برای معرفی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) اولین نکته ای که باید با شما در میان بگذاریم، مربوط به موقعیت مکانی این هتل است. هتل آتلانتیس رویال یک شاهکار معماری به تمام معنا می باشد که روی هلال جزیره نخل جمیرا در دبی واقع شده و منظره آن یکی از ویژگی های منحصر به فرد و مجذوب نماینده این هتل محسوب می شود.

این هتل پنج ستاره مجلل در زمینی به وسعت 87 هزار مترمربع در 43 طبقه بنا شده است، تنوع اتاق های این هتل برای اقامت مسافران زیاد می باشد و هر واحد اقامتی این هتل با امکانات و ویژگی های خاصی طراحی شده تا از مسافران شهر دبی در روزهای مختلف سال میزبانی کند. در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) تنوع امکانات سرگرمیی و خدمات رفاهی بسیار زیاد است و میهمانان این هتل از ساعت های ابتدایی صبح تا پاسی از شب می توانند لحظات شاد و مفرحی را در این هتل مجلل در شهر دبی داشته باشند.

امکانات و وسایل سرگرمیی هتل مختص سن و سال خاصی نیست و از بچه ها تا بزرگسالان همگی می توانند از سرگرمیات و امکانات این مجموعه بدون محدودیت استفاده نمایند. مسافران هتل آتلانتیس رویال برای شنا در دریا و یا آفتاب گرفتن در ساحل نیازی به خروج از هتل ندارند، ساحل اختصاصی هتل که در آن صندلی های مخصوص و چترهای چوبی قرار گرفته، برای گذراندن یک روز مفرح در کنار آب های خلیج فارس و ثبت عکس های زیبا در کنار ساحل ایده آل است.

خدمات رفاهی هتل آتلانتیس رویال دبی - Atlantis The Royal Dubai

پذیرش مسافران در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) به صورت 24 ساعته انجام می شود و میهمانان هر ساعتی از شبانه روز که وارد این هتل در شهر دبی شوند، امور مربوط به پذیرش آنها در کمترین زمان ممکن به وسیله پرسنل کاربلد و حرفه ای این مجموعه با روی گشاده و در اسرع وقت انجام می گیرد. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی تسلط کافی دارند و شما به راحتی می توانید با هریک از این زبان ها با آنها ارتباط برقرار کنید و خواسته های خود را مطرح نمایید.

خدمات رفاهی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) بسیار متنوع است و مسافران این هتل به امکاناتی از قبیل استخرهای روباز، کلوب ساحلی، 17 رستوران، کافه، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه، ساحل اختصاصی، سینما اختصاصی، صرافی، سالن جلسات و همایش ها و سالن های ورزشی در مدت اقامت دسترسی دارند. در این هتل خدمات اسپا و ماساژ هم در فضایی مجذوب نماینده ارائه می شود و مسافران هتل آتلانتیس می توانند از این محیط مجذوب نماینده برای برطرف خستگی روزمره و تتازه انرژی با پرداخت هزینه استفاده نمایند.

برای رفاه حال میهمانان در مدت اقامت در این هتل خدمات لاندری هم برای مسافرانی که تمایل به شستشو و اتوکشی لباس های خود دارند، با پرداخت هزینه ارائه می شود تا میهمانان در اسرع وقت بتوانند لباس های خود را کاملا تمیز و آراسته تحویل بگیرند. مسافران این هتل در مدت اقامت برای پیاده روی می توانند از فضای باغ محوطه استفاده نمایند و در کنار همسفران خود عکس های خاطره انگیزی ثبت نمایند.

امکانات آبی هتل آتلانتیس رویال دبی

اغلب مسافران شهر دبی به علت آب و هوای گرم و شرجی این شهر تمایل دارند از امکانات و سرگرمیات آبی در زمان سفر به این شهر در کشور امارات استفاده نمایند. مدیریت و کادر اجرایی هتل لوکس و مجلل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) هم از این موضوع غافل نشده اند و امکانات سرگرمیی متنوعی را برای میهمانان در این هتل پنج ستاره تعبیه نموده اند تا مسافران نیازی به خروج از هتل برای سرگرمی و خوشگذرانی نداشته باشند. ساحل و پلاژ اختصاصی یکی از مجذوب نمایندهترین و مهیج ترین امکانات سرگرمیی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) در ساحل خلیج فارس است و مسافران این هتل فقط با چند دقیقه پیاده روی می توانند خود را به کنار ساحل نیلگون خلیج فارس برسانند و از امکانات سرگرمیی این ساحل شنی برای گذراندن تعطیلات خاطره انگیز استفاده نمایند.

در ساحل امکاناتی همانند صندلی های مخصوص ساحلی، چترهای ویژه و دوش برای رفاه حال میهمانان هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) فراهم شده است. استخرهای روباز این هتل مدرن بخش دیگری از جاذبه های سرگرمیی اقامت در هتل آتلانتیس محسوب می شود، مسافران برای تماشای خلیج فارس در حین شنا کردن هم می توانند به استخر روباز این هتل در پشت بام بروند و لحظات مجذوب نمایندهی را سپری نمایند.

امکانات سرگرمیی و ورزشی هتل آتلانتیس رویال دبی

امکانات سرگرمیی و ورزشی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) را شاید در کمتر هتل پنج ستاره ای به این شکل در کنار هم بتوانید با این کیفیت پیدا کنید. برای مسافرانی که برنامه ورزشی خود را در طول سفر هم ادامه می دهند در این هتل چندین سالن ورزشی و بدنسازی مجهز فراهم شده تا میهمانان به تناسب اندام خود در سفر هم رسیدگی نمایند.

در هتل آتلانتیس انواع امکانات سرگرمیی برای سلیقه های مختلف فراهم شده که از جمله آنها می توان به والیبال ساحلی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، اجاره دوچرخه، زمین تنیس و تجهیزات غواصی اشاره نمود که جز امکانات سرگرمیی و ورزشی این هتل پنج ستاره در شهر دبی محسوب می شود. در این هتل مجلل که با امکانات لوکس و مدرن طراحی شده، برای بچه ها هم به صورت ویژه فضایی مجذوب نماینده و شاد تدارک دیده اند تا در زمان سرگرمی پدر و مادرها، بچه ها آنها هم در فضای ایمن و مفرح سرگرم باشند.

رستوران های هتل آتلانتیس رویال دبی

اگر در زمان سفر به چشیدن طعم های تازه علاقه دارید، رستوران های هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) برترین مکان برای نوش جان کردن غذاهای لذیذ و تازه در فضایی لوکس است. در هتل بزرگ و مجلل آتلانتیس دبی 17 رستوران با سبک ها و منوهای متنوع طراحی شده تا میهمانان مشکل پسند این هتل انتخاب راحتی برای صرف غذا داشته باشند. رستوران های بین المللی این هتل به وسیله هشت نفر از معروف ترین و برترین سرآشپزهای دنیا اداره می شود و طعم غذاهای رستوران های این هتل واقعا استثنایی است.

رستوران های این هتل میزبان نابغه های آشپزی دنیا همانند آریانا باندی سرآشپز ایرانی و گاستون آکوریو سرآشپز پرویی می باشد، رستوران ژاپنی معروف نوبو هم در این هتل یک فضای اختصاصی دارد. در منوی رستوران های هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) انواع غذاهای عربی، مدیترانه ای، ایتالیایی و بین المللی برای ذائقه های مختلف تعبیه شده تا مهمانان بر اساس سلیقه غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در فضایی مجذوب نماینده با منظرهی زیبا نوش جان نمایند. چند رستوران این هتل در فضای باز قرار گرفته و در منوی آنها انواع غذاهای دریایی سرو می شود، برای صرف غذا در این رستوران باید حتما از قبل رزرو داشته باشید.

کافی شاپ هتل هم در طبقه همکف قرار گرفته است، مسافران هتل می توانند انواع نوشیدنی ها گرم و سرد را در محیط دنج و لوکس این کافه میل نمایند. مسافران هتل آتلانتیس برای خوردن میان وعده در ساعات مختلف گزینه های هیجان انگیز و متنوعی دارند. مسافران هتل در مدت اقامت می توانند از بوفه صبحانه استفاده نمایند.

امکانات اتاق های هتل آتلانتیس رویال دبی

در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) فضایی لوکس با امکانات مدرن برای استراحت مهمانان طراحی شده است، اتاق ها و سوئیت های مجهز این هتل برای اقامتی رویایی در سفرهای دو نفره و یا خانوادگی بسیار مناسب می باشد. هتل آتلانتیس رویال 795 اتاق و 231 سوئیت مبله و مجهز به آشپزخانه را در خود جای داده تا از مسافران شهر دبی در چهار فصل سال با برترین و تازهترین امکانات پذیرایی کند.

امکانات اتاق های هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) با یکدیگر فرق دارد و طراحی تمامی اتاق های این هتل به سبک مدرن و چیدمان آنها با لوازم لوکس صورت گرفته تا میهمانان گرانقدر هتل آتلانتیس احساس دلپذیری را از استراحت در واحدهای اقامتی این هتل پنج ستاره داشته باشند. از رنگ های خنثی و لوازم چوبی در طراحی اغلب واحدهای این هتل استفاده شده و تمامی تخت ها به صورت کاملا ویژه و سفارشی برای این هتل تهیه شده است تا مسافران خواب دلچسب و آرامی را در فضای هتل آتلانتیس تجربه نمایند. اغلب اتاق ها در این هتل مجهز به بالکن است تا میهمانان هتل از تماشای منظره دریا و یا محوطه سرسبز این مجموعه مجلل در زمان استراحت در اتاق هایشان لذت ببرند.

بعلاوه از دیگر امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به تلویزیون، حوله، سرویس فرنگی، سشوار، اینترنت و صندوق امانات اشاره نمود. مهمانانی که سوئیت ها یا پنت هاوس مجلل هتل آتلانتیس را رزرو نمایند، علاوه بر دسترسی به یک استخر خصوصی، از خدمات ویژه ای همانند پیشخدمت شخصی و آشپزخانه اختصاصی هم در مدت اقامت برخوردار هستند.

موقعیت مکانی هتل آتلانتیس رویال دبی

دبی یکی از مدرن ترین و زیباترین شهرهای دنیا است که در منطقه خاورمیانه در حاشیه خلیج فارس واقع شده است، این شهر زیبا سالانه از مسافران زیادی پذیرایی می نماید و همین موضوع باعث شده هر سال هتل های لوکس تازهی در این شهر افتتاح شود. شهر دبی جاذبه های سرگرمیی و گردشگری بسیاری هم دارد که مسافران می توانند در کنار بهره مندی از تمامی خدمات ارائه شده در هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) از جاذبه های شهر هم بازدید نمایند.

مراکز گردشگری و سواحل مجذوب نماینده شهر دبی را در زمان سفر به این شهر و اقامت در هتل آتلانتیس از قلم نیاندازید، ساحل پالم جمیرا در فاصله چند قدمی از این هتل واقع شده است و مسافران در مدت اقامت می توانند برای تماشای دریا به این ساحل اختصاصی سر بزنند. یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی هم در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است و شما با تاکسی به راحتی می توانید به این مجموعه بزرگ برای خرید سوغاتی بروید. موقعیت مکانی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) به نحوی است که مسافران این هتل با فرودگاه حدود 35 کیلومتر فاصله دارند و با ترانسفر اختصاصی هتل می توانند به موقع به پرواز خود برسند.

1. هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) در کدام منطقه از این شهر قرار گرفته است؟

این هتل پنج ستاره دقیقا روی هلال جزیره نخل جمیرا در کنار ساحل این شهر واقع شده است.

2. هتل آتلانتیس رویال دبی با فرودگاه این شهر چقدر فاصله دارد؟

مسافران می توانند با شاتل اختصاصی هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) فاصله 35 کیلومتری این هتل با فرودگاه بین المللی دبی را طی نمایند.

3. هتل آتلانتیس رویال دبی چند رستوران دارد؟

هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) در مجموع 17 رستوران مختلف برای پذیرایی از مسافران خود با انواع غذاهای عربی و بین المللی دارد که به وسیله برترین سرآشپزها اداره می شود.

4. آیا هتل آتلانتیس رویال دبی ساحل اختصاصی دارد؟

بله، این هتل یک ساحل اختصاصی ویژه مسافران خود دارد.

5. آیا هتل آتلانتیس رویال دبی استخر هم دارد؟

بله، این هتل مجهز به چند استخر روباز و سایر امکانات آبی همانند سونا بخار است، بعضی از سوئیت های این هتل استخر اختصاصی هم دارند.

جمع بندی معرفی هتل فوق لاکچری آتلانتیس رویال دبی و حواشی افتتاحیه جنجالی آن!

هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai) یکی از نوسازترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره شهر دبی است که ساخت آن حدود 14 سال زمان برده، معماری خاص این هتل یکی از دلایل اصلی مجذوب نمایندهیت آن محسوب می شود. این هتل در ژانویه 2023 افتتاح شده و مراسم افتتاحیه آن هم با حضور بسیاری از چهره های شاخص در دنیا با حواشی زیادی برگزار شده است تا نام این هتل از همین روزهای ابتدایی فعالیتش بر سر زبان ها بیفتد.

برای سفر به دبی می توایند به قسمت خرید بلیط هواپیما سایت خبرنگاران مراجعه نمایید و فقط با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید بلیط پرواز خود را از ایرلاین مورد نظر برای سفری دلپذیر به شهر دبی بخرید، بعلاوه خرید تور دبی و رزرو هتل های این شهرهم به صورت 24 ساعته به وسیله سایت خبرنگاران امکان پذیر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1699

به "معرفی هتل فوق لاکچری آتلانتیس رویال دبی و حواشی افتتاحیه جنجالی آن! (تور ارزان دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل فوق لاکچری آتلانتیس رویال دبی و حواشی افتتاحیه جنجالی آن! (تور ارزان دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید