خط تولید شیلد های الکترومغناطیسی تقویت شده با گرافن راه اندازی شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شرکت انرژی نانوتک (Nanotech Energy) خط تولید شیلد های تداخل الکترومغناطیس را که حاوی فناوری پیشرفته گرافن است، راه اندازی کرد.

خط تولید شیلد های الکترومغناطیسی تقویت شده با گرافن راه اندازی شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت انرژی نانوتک یکی از شرکت های پیشگام در حوزه گرافن، محصولاتی نظیر شیلد تداخل الکترومغناطیس حاوی پوشش گرافنی، رنگ و نانوپوشش و همچنین شیلد های فرکانس های رادیویی را تولید می کند.

در حال حاضر در خط تولید شیلد های تداخل الکترومغناطیس این شرکت شش محصول وجود دارد که همه آن ها بسیار رسانا بوده و محافظت خارجی عالی داشته و در عین حال مانع از نشت فرکانس های رادیویی یا تداخل امواج الکترومغناطیس می شوند.

این محصولات را می توان روی کالا های مختلف اسپری کرد یا به صورت غوطه وری یا رول کردن سطح داخل محلول مورد نظر روی کالا ها قرار داد.

این خط تولید جدید، شیلد تداخل الکترومغناطیس براساس فناوری گرافنی این شرکت ساخته شده که شامل موارد ذیل است؛Eco Armour Paint & Sheets: یک رنگ رسانای آبی تک جزئی، طراحی شده برای کاهش تداخل امواج رادیویی و الکترومغناطیسی و همچنین مدیریت اتلاف حرارت. این محصول دارای کامپوزیت کربن مبتنی بر گرافن است که باعث کاهش قابل توجه وزن شده و محافظت در برابر خوردگی و کاهش هزینه را در پی دارد.

Elite Armour Paint: یک رنگ رسانای دو بخشی از جنس پلی اورتان با پوسته های مسی به همراه روکش نقره که بیشترین میزان میرایی را ایجاد می کند.

Elite Armour Sheets: یک ورق بسیار نازک، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر خراش که سبک بوده و دارای ویژگی های محافظتی برتر در برابر تداخل امواج الکترومغناطیس است. این بخش، هدایت حرارتی بالایی داشته و از یکپارچگی ساختاری و انعطاف پذیری مکانیکی برخوردار است.

Ultra Elite Armour Paint & Sheets: دارای ویژگی های ذکر شده در Elite Paint and Sheets است، اما در آن یک اتصال دهنده پلی استری با انعطاف پذیری بالا قرار داده شده است. این رنگ اسپری تک جزئی است که می تواند بخش های دارای هندسه پیچیده را به خوبی پوشش دهد.

شرکت نانوتک انرژی در سال 2014 توسط جک کاوانو از دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا تاسیس شده است و هدف آن، تجاری سازی یافته های دانشگاهی حوزه گرافن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 770

به "خط تولید شیلد های الکترومغناطیسی تقویت شده با گرافن راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط تولید شیلد های الکترومغناطیسی تقویت شده با گرافن راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید