تور مالزی ارزان: خیز مالزی برای تقویت روابط تجاری و مالی با ایران

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/مرکزی کاردار سفارت مالزی گفت: مالزی برای تقویت روابط تجاری خود با جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی و سیاست گذاری می نماید.

تور مالزی ارزان: خیز مالزی برای تقویت روابط تجاری و مالی با ایران

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

محمد نظام حلیمی امروز یکشنبه 28 شهریورماه در جریان بازدید از شرکت شیشه کاوه فلوت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صنعت شهر ساوه بسیار عظیم و پیشرفته است و صنایع این شهرستان نقش مهمی در توسعه مالی این منطقه و ایران دارند.

وی اعلام کرد: هدف از سفر به ساوه صرفا بازدید از صنایع این شهرستان نیست بلکه در پی موقعیت سنجی برای همکاری بین دو کشور مالزی و ایران هستیم و امیدواریم موقعیت های خوبی برای همکاری دوجانبه خلق گردد.

کاردار سفارت مالزی در مورد سرمایه گذاری این کشور در ساوه گفت: به علت ظرفیت بالای صنعتی ساوه در راستای تشویق سرمایه گذاران مالزی برای ورود به صنعت این منطقه کوشش خواهیم کرد.

فرماندار ساوه هم گفت: ظرفیت های فراوریی و صنعتی شهرستان ساوه بسیار بالاست و برخورداری از عظیمترین شهر صنعتی کشور و شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی در منطقه احمدآباد و دو شهرک صنعتی در غرق آباد و نوبران می تواند این شهرستان را به یک کانون سرمایه گذاری خارجی تبدیل کند.

علی میرزایی اضافه کرد: ساوه می تواند مبادلات تجاری بین ایران و مالزی را ارتقا دهد چرا که صنایع استراتژیک مهمی که اثربخشی بالایی در حیات مالی ایران دارند در این شهرستان حضور دارند. سطح مراودات مالزی با ایران می تواند علاوه بر تقویت صادرات موجب افزایش ارزآوری گردد.

وی اعلام کرد: ساوه در بعد صنعتی، کشاورزی، گردشگری و ... از مزیت های بالایی برخوردار است و مبادلات تجاری می تواند به ارتقای سطح مالی دو کشور ایران و مالزی منجر گردد.

مدیرعامل گروه صنعتی شیشه کاوه هم گفت: ایران و مالزی از ظرفیت های خوبی برای توسعه همکاری های تجاری و مالی به ویژه در حوزه صادرات شیشه، ظروف شیشه ای و مواد اولیه برخوردار هستند.

علیرضا عسکریان اضافه کرد: بازدید کاردار سفارت مالزی از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه فراوری شیشه و ظروف شیشه ای منجر به بهبود روابط تجاری دو کشور خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت ساوه در فراوری انواع محصولات شیشه، کربنات سدیم، مواد اولیه و بلور گفت: در حال حاضر حدود 55 درصد محصولات گروه صنعتی شیشه کاوه به بیش از 50 کشور جهان و در منطقه خاورمیانه صادر می گردد و امیدواریم بتوانیم ظرفیت صادرات را تا 20 درصد دیگر افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1294

به "تور مالزی ارزان: خیز مالزی برای تقویت روابط تجاری و مالی با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی ارزان: خیز مالزی برای تقویت روابط تجاری و مالی با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید