دانشگاه تبریز مصمم برای حل مسائل و آسیب های اجتماعی است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس دانشگاه تبریز گفت: برای برقراری ارتباط با صنعت و جامعه، تفاهم نامه های مختلفی با سازمان ها منعقد کردیم و در این زمینه نیز مصمم برای حل مسائل صنعت و مسائل مربوط به آسیب های اجتماعی هستیم.

دانشگاه تبریز مصمم برای حل مسائل و آسیب های اجتماعی است

میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخی طرح های اجرا شده در این دانشگاه برای توسعه ارتباط با صنعت در سال های اخیر گفت: طرح های بسیاری در دانشگاه تبریز اجرا شده که از جمله آن ها می توان به افتتاح طرح فرآوری محصولات لبنی، سیستم آب قنات، صرفه جویی در مصرف برق و آب و چابک سازی اشاره کرد.

مجیدی اعلام کرد: برای برقراری ارتباط با صنعت و جامعه، تفاهم نامه های مختلفی با سازمان ها منعقد کرده و در این زمینه نیز مصمم برای حل مسائل صنعت و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی هستیم.

رئیس دانشگاه تبریز در خصوص اینکه مأموریت این دانشگاه در حل مسائل جامعه و صنعت چیست، اظهار کرد: تحریم فرصت خوبی برای بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه ها برای حل مسائل اساسی جامعه است و باید دیوار بین دانشگاه و جامعه و صنعت برداشته شود. دانشگاه تبریز نیز با درخواست مقامات ارشد استان و سازمان ها با اجرای برخی طرح ها و اقدامات در حال حل مسائل اجتماعی و اقتصادی است. باید متولیان امر به دانشگاه ها ایمان داشته باشند و از این رو برای تحقق این امر باید از توان داخلی حداکثر بهره را ببریم و تحریم ها را به فرصت بدل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 403

به "دانشگاه تبریز مصمم برای حل مسائل و آسیب های اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تبریز مصمم برای حل مسائل و آسیب های اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید