درخواست عجیب نابغه کشتی آمریکا برای مبارزه با امیرحسین زارع

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، گابل دن استیوسن نابغه 21 ساله سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا در نخستین حضور خود در رقابت های المپیک توکیو با شکست چهره های مطرحی همچون طا ها آکگل ترک و گنوپتریاشویلی گرج به مدال طلای المپیک رسید.

درخواست عجیب نابغه کشتی آمریکا برای مبارزه با امیرحسین زارع

وی پس از المپیک، در رقابت های قهرمانی جهان غایب بود و پس از قرارداد با سازمان آمریکایی WWE، از خداحافظی زودهنگام خود با رشته کشتی خبر داد.

در حاشیه برگزاری رقابت های جهانی نروژ که با درخشش امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن کشتی ایران و کسب مدال طلای این رقابت ها همراه بود، روسای فدراسیون کشتی ایران و آمریکا برای برگزاری رقابت تیمی محبت آمیز در استان تگزاس آمریکا که قرار است اواخر بهمن سال جاری برگزار شود به توافق رسیدند.

پس از این اتفاق، گابل دن استیوسن از تصمیم خود برای بازگشت به کشتی خبر داد و برای امیرحسین زارع کری خواند و نوشت:به ایران بگویید امیرحسین زارع را به آمریکا بفرستد. موضوعی که با استقبال زارع روبرو شد و وی نیز مطرح نمود مشتاق رویارویی با استیوسن است.

اما این کشتی گیر آمریکایی ساعتی پیش درخواست عجیبی را برای حضور در تیم آمریکا برای دیدار محبت آمیز با ایران بیان نمود.

وی با قراردادن تصویر خود و امیرحسین زارع، از اسپانسر برگزار کننده این دیدار 50 هزار دلار درخواست کرد تا برابر زارع در دیدار ایران و آمریکا به میدان برود.

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1496

به "درخواست عجیب نابغه کشتی آمریکا برای مبارزه با امیرحسین زارع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب نابغه کشتی آمریکا برای مبارزه با امیرحسین زارع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید