دستکاری مرسدس بنزهای قیمتی، 7 میلیارد ناقابل برای ارتقای یک ماشین قدیمی ، عکس

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تبدیل الکتریکی خودروهای کلاسیک محبوبیت بیشتری پیدا نموده است. برای مثال، شرکت ECD Automotive Design در فلوریدا، اخیراً جگوار E-Type را به یک رودستر الکتریکی دوست داشتنی تبدیل نموده است. اکنون یک شرکت دیگر در تگزاس، مرسدس بنز 280SL را تبدیل به یک خودروی برقی مجذوب کننده نموده است.

دستکاری مرسدس بنزهای قیمتی، 7 میلیارد ناقابل برای ارتقای یک ماشین قدیمی ، عکس

امیرمسعود عابدین: شرکت Moment Motor در حال ساخت تعداد محدودی از خودروهای الکتریکی 280SL، به عنوان بخشی از سری تبدیل خودروهای کلاسیک Signature خود است. هر خودرو از یک پیشرانه 400 ولتی با یک موتور الکتریکی و یک بسته باتری 62 کیلووات ساعتی استفاده نموده که 300 اسب بخار قدرت و 501 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید؛ این قدرت، تقریباً دو برابر SL اصلی ارائه شده از کارخانه است. برد کل رانندگی حدود 175 مایل تخمین زده شده است.

این ارتقا بعلاوه شامل امکانات مدرنی مانند فرمان برقی، ترمزهای برقی، گرمایش و تهویه مطبوع می گردد تا به خودروی کلاسیک، حس و حال مدرن تری بدهد. حتی گیج های کرومی با یک کیلووات متر و یک تخمین زننده برد به روزرسانی شده اند. همه اینها برای حفظ ظاهر مرسدس بنز و در عین حال افزودن ویژگی های مدرن اجرا شده است.

مارک دیویس، بنیانگذار Moment می گوید: پروژه های ما با احترام، یکپارچگی و طراحی خودروی اصلی را حفظ می نمایند و در عین حال با خیال راحت از نشاط لذت بخش و لبخند برانگیز نیروی برقی و الکتریکی استفاده می نمایند.

  • دستکاری مشهورترین شاسی بلندهای آمریکا/ غول های بی شاخ و دم شورولت/ عکس

  • تویوتا کمری این بار در لباس یک خودروی مسابقه ای به میدان می آید! /عکس

طبیعتاً زیبایی های این چنینی مقرون به صرفه نیستند. Moment فقط برای تبدیل، 135 هزار دلار (حدود 7 میلیارد تومان) دریافت می نماید. آنها با شرکتی به نام Unique Cars Of Palm Beach همکاری می نمایند که به شما یاری می نماید تا یک نمونه تمیز را با قیمتی حدود 250 هزار دلار تهیه کنید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آذر 1402 بروزرسانی: 12 آذر 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1800

به "دستکاری مرسدس بنزهای قیمتی، 7 میلیارد ناقابل برای ارتقای یک ماشین قدیمی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستکاری مرسدس بنزهای قیمتی، 7 میلیارد ناقابل برای ارتقای یک ماشین قدیمی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید