تور چین ارزان: ملاقات سیسی با تمیم و بن زاید در پکن

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس جمهور مصر در حاشیه حضور در افتتاحیه المپیک زمستانی پکن با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر تا چندی پیش یکی از مهمترین دشمنان قاهره محسوب می شد، ملاقات کرد.

تور چین ارزان: ملاقات سیسی با تمیم و بن زاید در پکن

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های مصر به نقل از بیانیه دفتر ریاست جمهوری مصر اعلام نمود: عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور در مرکز چین با شیخ تمیم دیدار و با وی آخرین تحولات منطقه ای و جهانی را مورد بحث و آنالیز قرار داد.

براساس بیانیه ریاست جمهوری مصر، در حاشیه مراسم شامی که رئیس جمهور چین به افتخار رهبران حاضردر این مراسم ترتیب داده بود، سیسی و آل ثانی با یکدیگر دیدار و مصاحبه کردند.

در این بیانیه اشاره به جزئیات این مذاکرات نشده است اما اعلام شد، سیسی در نشست جداگانه ای با محمد بن زاید ولیعهد امارات هم مصاحبه کرد.

این نشست در حالی برگزار می گردد که تا چندی پیش مصر و امارات متحده جزو مهم ترین کشورهای محاصره کننده دولت قطر محسوب می شدند.

خبرگزاری رسمی قطر هم اعلام نمود، امیر این کشور با شیخ محمد بن زاید آل نهیان در پکن دیدار نموده است.

این خبرگزاری با انتشار تصویری از این دیدار نوشت: امیر قطر با شماری از شخصیت های جهانی دیدار کرد.

به نوشته رسانه های عربی دیدار امیر قطر و ولیعهد ابوظبی بعد از 5 سال قطع رابطه و تنش بین دو کشور انجام می گردد.

این دو از شروع بحران با قطر در تابستان 2017 و حتی با خاتمه آن در اوایل سال گذشته میلادی هنوز رو در رو با هم دیدار ننموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1568

به "تور چین ارزان: ملاقات سیسی با تمیم و بن زاید در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: ملاقات سیسی با تمیم و بن زاید در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید