دیدنی های استانبول ، اطراف استانبول را بیشتر بشناسید (تور ارزان استانبول)

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، یکی از جذابیت سفر ماجراجویی است. سرک کشیدن به گوشه و کنار شهر، کشف زیباترین ها، بازدید از جذابیت های بصری تاریخی، چشیدن طعم خوراکی های محلی و محبوب .اما اگر جزو آن دسته مسافرین تورهای استانبول بودید که تورهای بلند مدت آژانس های مسافرتی را برای سفر به این شهر انتخاب نموده اند، بد نیست در کنار بازدید از جذابیت های گردشگری شهر استانبول، سفرهایی در قالب تورهای یک روزه ترتیب داده و از زیبایی های اطراف شهر نیز بازدید نمائید. اگر از تمام جذابیت های استانبول و اطراف ان بازدید نموده اید و در پی ماجراجوبی بیشتر هستید می توانید سفرهایی را در قالب تورهای یک روزه ترتیب دهید. از مزارع اطراف شهر، سواحل زیبای آن و یا روستا بازدید نمائید. به این ترتیب یکی از کامل ترین و لذتت بخش ترین تورهای استانبول را در تعطیلات خود تجربه خواهید کرد. در ادامه با تور استانبول و سفر به استانبول با نمونه دیدنی های استانبول با ما همراه باشید...

دیدنی های استانبول ، اطراف استانبول را بیشتر بشناسید (تور ارزان استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

تور استانبول : جزایر Princes

این مجمع الجزایر 9 گانه یکی از محبوب ترین مقاصد تفریحی توریستی بین محلی های استانبول و بعلاوه گردشگران تورهای مسافرتی محسوب می شود. این جزایر زیبا که در حاشیه دریای مرمر واقع شده اند می توانند محلی بسیار فوق العاده برای گذراندن تعطیلات آخر هفته شما باشند. از جهت دیگر این جزایر بنا بر بافت سنتی و محلی خود شما را به قرن 19 میلادی می برند، زمانیکه مردم از کالسکه و اسب برای جابه جایی استفاده می کردند، کنار ساحل قدم می زدند و یا در خیابان های سنگ فرش دوچرخه سواری می کردند . این مجمع الجزایر می تواند آرامش و سکوت را به فکر شما بازگرداند و یکی از فوق العاده ترین تورهای یک روزه شما محسوب شود.

سفر به استانبول : تماشای های استانبول : شهر Sile

Sile یکی از شهرهای کوچک و دنج دریای سیاه است. آنچه که موجب معروفیت این شهر ساحلی شده فانوس دریایی مجذوب کننده و زیبایی است که قدمت آن به دوران عثمانی باز می شود. از دیگر عوامل معروفیت این شهر ساحلی می توان به مزارع کشت پنبه در آن اشاره نمود. فاصله این شهر تماشای و دنج تا استانبول تنها 1 ساعت است، بنابراین می توانید برنامه بازدید از این شهر و فانوس دریایی معروف آن را در مقاصد سفر تورهای استانبول خود بگنجانید و از آن تماشا نمائید.

تماشای های استانبول : تور استانبول : شهر Bursa

این شهر به عنوان نخستین مرکز امپراتوری عثمانی و بعلاوه مهد رویش فرهنگ مدرن ترکی شناخته می شود. همین تضاد موجب شده که با زوایای جالب و منحصر به فردی در آن روبرو شویم. از جهت دیگر این شهر به موجب ابریشم های اعلاء ، پنبه های منحصر به فرد و بعلاوه چشمه های آب گرم فوق العاده همیشه مد توجه و محبوبیت مسافریت محلی و خارجی قرار گرفته است.شما می توانید در قالب تورهای یک روزه به این شهر سفر کنید. اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که بازدید از عمارت های تاریخی و معماری این شهر کهن برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

تور استانبول : شهر Iznik

این شهر از تماشای های استانبول که در امتداد یکی از زیباترین دریاچه های ترکیه واقع شده و از شهرهای مجاور Bursa است. از جهت دیگر Iznik به عنوان یکی از شهرهای استراتژیک و تاریخی مسیحیان ترکیه معروفیت دارد. این شهر به موجب کاشی های رنگارنگ و خوش نقش خود در دوران عثمانی به معروفیت رسید. در حال حاضر Iznik به عنوان یکی از مراکز تمرکز سرامیک های کهن و باستانی امپراتوری عثمانی در بین گردشگران محسوب می شود.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1686

به "دیدنی های استانبول ، اطراف استانبول را بیشتر بشناسید (تور ارزان استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های استانبول ، اطراف استانبول را بیشتر بشناسید (تور ارزان استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید