رندرهای وان پلاس 10 پرو برجستگی دوربین شبیه به گلکسی S21 را نشان می دهد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شب گذشته اولین رندرهای وان پلاس 10 پرو منتشر شد که در این تصاویر شاهد ماژول دوربین غول پیکر این گوشی هستیم. طی ماه های گذشته هیچ خبر موثقی درباره گوشی های سری وان پلاس 10 منتشر نشده و فقط مدتی قبل اعلام شد که رابط های کاربری ColorOS اوپو و OxygenOS وان پلاس با یکدیگر ادغام می شوند.

رندرهای وان پلاس 10 پرو برجستگی دوربین شبیه به گلکسی S21 را نشان می دهد

همچنین طبق اعلام رسمی شرکت وان پلاس، امسال خبری از معرفی وان پلاس 9T نخواهد بود و این یعنی سری وان پلاس 10 نسل بعدی گوشی های پرچم دار این شرکت محسوب می شوند. حالا به لطف یکی از افشاگران، دو تصویر رندر از پنل پشتی وان پلاس 10 پرو منتشر شده که در هر دو می توانیم ماژول دوربین غول پیکر این گوشی را مشاهده کنیم.

روی هم رفته این ماژول تا حدی یادآور طراحی سری گلکسی S21 است زیرا مانند آن ها، بخشی از آن لبه بدنه گوشی را پوشش داده است. در این ماژول 3 دوربین تعبیه شده و در سمت راست بخش پایینی آن هم شاهد تعبیه فلش هستیم. اگر جزئیات این رندرها صحت داشته باشند، پنل پشتی مبتنی بر بافت خاصی است که همین موضوع منجر به خوش دست تر شدن آن می شود.

مانند نسل قبلی، این بار هم دکمه پاور بافت متفاوتی دارد تا تشخیص آن در برابر دکمه های تنظیم صدا راحت تر باشد. در این میان به نظر می رسد برخلاف نسل های قبلی، این بار دیگر شاهد دکمه مختص سایلنت کردن این گوشی نیستیم که کاربران با آن می توانند گوشی را در سه حالت زنگ دار، ویبره و سایلنت قرار دهند.

افشاگری که این طرح ها را منتشر کرده، گفته که رندرهای فوق بر اساس مدل اولیه وان پلاس 10 پرو تهیه شده و به همین علت شاید بخشی از ویژگی های آن طی ماه های آینده تغییر پیدا کند.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1389

به "رندرهای وان پلاس 10 پرو برجستگی دوربین شبیه به گلکسی S21 را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای وان پلاس 10 پرو برجستگی دوربین شبیه به گلکسی S21 را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید